Nu har Alison endelig fået fred :-(
Fra : Louise Viborg

Dato : 24-09-02 14:52

Så lykkedes det endelig at give slip. Alison blev aflivet kl 13:45,
selvom hun ikke var meget for det. Hun fik en større dosis end en voksen
kat plejer at få, før det lykkedes. Det var meget smukt og fredfyldt.
Min dyrlæge mente ikke det var nødvendigt med en obduktion, eftersom de
4 andre er friske og normalvægtige. Nogle gange kommer der defekte
killinger uden der er en fornuftig forklaring på det. Så vi kørte ud og
gav hende en smuk begravelse i mine svigerforældres baghave (vi
overtager huset fra d. 15/12).

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-09-02 14:40

In article <3d906e0503b05@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Louise Viborg
<shunozahra@rodsen.dk> wrote:

> Så lykkedes det endelig at give slip. Alison blev aflivet kl 13:45,

Årh, det gør mig ondt at høre ::
Mange tanker til jer og de andre misser - hvad kan man mere sige..

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-09-02 14:55

Åh nej....*snøft*.....det er næsten ikke til at bære... Men Alison har
det nok i virkeligheden bedre nu, det håber jeg i hvert fald.

Trøstespind og næsemøz til jer og de andre misser....

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 24-09-02 15:01

Hej Louise og Jacob
Efter vores lange chat i formiddags, er jeg ret sikker på, at I valgte det
helt rigtige.
Dejligt, at I kunne finde et fredfyldt hjørne til Alison.
Det er en hård dag for Jer begge,- jeg sender hermed de varmeste hilsner og
masser af spinbrum.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-09-02 14:59

Kæreste Louise & Jakob

Jeg har ikke skrevet i de andre tråde - har bare siddet her og håbet så
meget at lille Alison klarede den.
Har tænkt så meget på jer de sidste dage.
Sender jer så mange tanker og knuser - jeg ved det var svært at slippe
hende.

Knus fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 24-09-02 15:24

Hvor er det synd. Efter al den kamp hun har lagt i for
at hænge ved livet, at det så alligevel ikke lykkes.

Alle de krydsede fingre, poter o.l. var desværre ikke
nok. Der må godt nok være sendt mange tanker til
stakkels Alison i disse dage.

Mange trøstetanker til jer.
Bente

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-09-02 15:24

Hejsa Louise & Jakob

øv hvor er det trist, men nu har hun det godt og lider ikke mere.
Mange Knus Fra Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 16:22

Stakkels jer Havde sådan håbet at hun ville klare det.

Masser af medfølende kram og spin
Anita & Co.

Fra : Stine

Dato : 24-09-02 15:55

Personligt har trådene om Alisons skæbne grebet mig om hjertet (sidder
stadig med en klump halsen)...
Forhåbentlig vil jeres andre dejlige misser kunne udfylde en del af det
gabende tomrum, som det lille livsstykke må have efterladt sig!

Mange medfølende hilsener herfra

Stine

Fra : goofy

Dato : 24-09-02 16:29

Hej

Alison har fået fred
Hvil i fred

Steen Vinbæk

Fra : Sara

Dato : 24-09-02 16:30

On Tue, 24 Sep 2002 15:52:05 +0200, Louise Viborg
<shunozahra@rodsen.dk> wrote:

> [...]
>killinger uden der er en fornuftig forklaring på det. Så vi kørte ud og
>gav hende en smuk begravelse i mine svigerforældres baghave (vi

Aj hvor er jeg ked af at høre det ikke gik, men nu har hun jo endelig
fået fred.

*knus & kram*
Sara
--
The terrible (cute) twos
Shadow & Flash

Fra : Ragna Skott

Dato : 24-09-02 17:09

I de sidste par dage har jeg fulgt med i de små beretninger om Alison med en
stor klump i halsen. Hvor er det synd for jer, at det gik sådan efter alt
det, I har forsøgt at gøre for den lille kat. Det er svært at miste en
killing, som man har kæmpet så meget for.
Mange trøstende tanker og hilsener fra Ragna.

Fra : Christina K

Dato : 24-09-02 17:23

Hej

Hvor er det trist og sørgeligt, det er jeg rigtigt ked af at høre. Har
jo fulgt med i jeres seje kamp for at hun skulle få det godt. Pøj pøj
med de andre!!

Trøstende spin fra Christina og misser
--
www.purpletribes.dk

Louise Viborg <shunozahra@rodsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d906e0503b05@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 24-09-02 18:13

Hej Louise

Det var meget trist at høre :0( - specielt ovenpå glæden igår, over
at det nu gik fremad.

Varme hilsner og tanker
Trine & co.

Fra : Signe Sørensen

Dato : 24-09-02 18:45

Hej Louise og Jakob.

Det gør mig utrolig ondt at høre. I havde sådan kæmpet for lille
Alison og det samme gjorde hun jo også selv.

Jeg glædte mig sådan på jeres vegne igår, over at hun var i bedring,
men hun får det jo bedre der hvor hun kommer hen.

Varme knus og mange tanker fra
Signe

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-09-02 19:27

Nej hvor er det sørgeligt

Jeg havde godt på fornemmelsen at det ville ende sådan efter at have læst
lidt af den foregående tråd ( Nu tror jeg desværre...) men man håber jo
alligevel på at der sker ET eller andet der vender situationen igen.

Om ikke andet må man jo så nu prøve at trøste sig med at Allison ikke har
det dårligt mere. Døden er nu engang værst for de efterladte.

Mange varme tanker
fra

Lisbeth
og misserne

Fra : Kate

Dato : 24-09-02 22:06

Åh hvor sørgeligt, Louise. I gjorde alt hvad i kunne for Alison, så kan
man ikke forlange mere, men sørgeligt er det alligevel.
Knuser til resten af flokken.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 24-09-02 22:05

Vil tilslutte mig resten af koret og udtrykke min dybeste medfølelse med
Jer.

Mange varme tanker

Lise