pop op om at der er kommet ny mail
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 24-09-02 14:23

Hej
Dette drejer sig om Office XP, når man sætter Outlook op til at vise når der
er kommet en ny mail, popper der en lille besked om dette op foran alle
andre programmer man måtte have åbnet, men lige i dette tilfælde gør den
ikke, men ligger bagved.
Er der nogen som ved hvorfor ??

Med venlig Hilsen
Malene

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-09-02 21:31

"Malene Nørgaard" <waterroad@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er kommet en ny mail, popper der en lille besked om dette op foran alle
> andre programmer man måtte have åbnet, men lige i dette tilfælde gør den

Du skriver ikke i hvilket tilfælde. Men måske skyldes det at den applikation
du har åben selv insisterer på at ligge forrest.Det har jeg et par
applikationer, der gør. Hvis jeg en af dem åbne, kommer pop-up'en også bag
ved.

Jan