artsbestemme fonter?
Fra : kitel

Dato : 23-02-01 11:39

Holder på å analysere diverse websider i forb med studier og savner et
verktøy til å bestemme fonter fra sidene - på samme måte som farger
kan plukkes og hex-bestemmes med f.eks. "color picker " eller
"apicker". Jeg er ikke trent ennå til å ta fontene og de er ofte
skjult i css og framesets etc som ikke er til gjengelige for meg;
eller er de det uten at jeg vet det? Noen tips ?
vh Ketil S.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-01 16:26

Hvorfor er de ikke det? De er da tilgængelige for alle andre.
Prøv View | Source.

Fra : Cubus

Dato : 23-02-01 19:12

> Holder på å analysere diverse websider i forb med studier og savner et
> verktøy til å bestemme fonter fra sidene
>de er ofte
> skjult i css og framesets etc som ikke er til gjengelige for meg;

Hvis de står i et eksternt CSS-ark kan du evt. gemme hele den pågældende
hjemmeside. CSS-arket bliver da også gemt i en undermappe sammen med evt.
grafik.

--
Cubus