CS på XP med Logitech mus...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 24-09-02 12:20

Hej!
Jeg har lige fjernet min Windows ME som jeg ellers har brugt til spil
hidtil. Nu kører jeg rent XP Pro og har installeret Counter Strike. Det
virker også fint nok, men min mus opfører sig lidt mærkeligt.
Jeg bruger hjulet til at skifte våben med, men den springer nogle over som
om, den er sat til at scrolle flere linier ad gangen. Jeg har været inde i
Logitech softwaren og definere at den kun skal scrolle én linie ad gangen!

Nogen der kender problemet og måske endda har en løsning?

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 24-09-02 13:23

"Michael Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Logitech softwaren og definere at den kun skal scrolle én linie ad gangen!

Ja

> og måske endda har en løsning?

Nej

Jeg arbejder ihærdigt på at bruge 1, 2, 3, 4 og 5 istedet for hjulet.

Da jeg først installerede Logitech driveren til min mus var der ingen
problemer i CS (der var dog i MOHAA og RtCW, men det blev løst ved at vælge
"Brug kun MS Office-kompatibel rulning" og "Scrol kun i det aktive vindue")

Problemet i CS dukkede bare lige pludselig op en dag, og har været der
siden.

Hvis du finder en løsning, må du gerne maile den til mig.

Tillægsspørgsmål: Er der nogen der har erfaring med at bruge Microsoft
drivere til Logitech mus eller andre drivere, som understøtter venstre-,
højre-, tommelfinger- og hjulknappen?

Mvh Michael

Fra : Cinnober

Dato : 24-09-02 17:21

> [...]
> Logitech softwaren og definere at den kun skal scrolle én linie ad gangen!
>
> Nogen der kender problemet og måske endda har en løsning?

Hvis du ikke skal bruge andre specielle funktioner så gør som jeg:
Fjern driverne og brug den som alm.PS2 mus.
Jeg har osse sat hjulet til at skifte våben med og tommelfingerknappen til
Reload.
Du kan osse i config.cfg ændre kommandoen hud_fastswitch "0" til
hud_fastswitch "1" og sætte valg af primær og sekundær våben på f.eks
tasterne DELETE og END.Denne kommando gør at du skifter til primær og
sekundær hurtigere end hvis du først skal vælge med hjulet og derefter
trykke FIRE (håber du forstod det......)Kræver lidt øvelse at bruge med du
har sikkert set hvordan nogen kan skifte lynhurtigt mellem f.eks AWP og
pistol.

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 24-09-02 21:50

"Cinnober" mælede <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke skal bruge andre specielle funktioner så gør som jeg:
> Fjern driverne og brug den som alm.PS2 mus.

My Way!

--

vh/Torben
fjernmig, hvis du skriver privat

Fra : S3N80R

Dato : 24-09-02 18:26

On Tue, 24 Sep 2002 13:20:07 +0200, someone who claims to be "Michael
Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> wrote:

> [...]
>Logitech softwaren og definere at den kun skal scrolle én linie ad gangen!
>
>Nogen der kender problemet og måske endda har en løsning?

Hejsa Michael,

Det er sikkert pgr. din musedriver - prøv at brug en ældre (jeg bruger
selv Logitech's Mouseware 9421dk) !

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 25-09-02 08:25

> Det er sikkert pgr. din musedriver - prøv at brug en ældre (jeg bruger
> selv Logitech's Mouseware 9421dk) !

Kanon - prøver at smide en gammel driver på i aften!

Fra : S3N80R

Dato : 25-09-02 13:59

On Wed, 25 Sep 2002 09:24:57 +0200, someone who claims to be "Michael

>Kanon - prøver at smide en gammel driver på i aften!

Hejsa Michael,

Hvis du har problemer med at finde den ældre driver kan jeg sagtens
uploade den i dk.binaer =)

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 27-09-02 09:57

> Hvis du har problemer med at finde den ældre driver kan jeg sagtens
> uploade den i dk.binaer =)

Jeg havde en liggende - det løste problemet! Kanon! Ellers tak!

/Michael

Fra : S3N80R

Dato : 27-09-02 10:37

On Fri, 27 Sep 2002 10:56:58 +0200, someone who claims to be "Michael

Hejsa Michael,

Alle tiders !

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Erik

Dato : 28-09-02 11:12

"S3N80R" <s3n80r@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 25 Sep 2002 09:24:57 +0200, someone who claims to be "Michael
> Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> wrote:
>

> Hvis du har problemer med at finde den ældre driver kan jeg sagtens
> uploade den i dk.binaer =)

Hej, jeg har samme museproblem som Michael.
Jeg kunne vel ikke lokke dig til at uppe driveren til dk.binaer?

--
Erik

Fra : S3N80R

Dato : 28-09-02 11:45

On Sat, 28 Sep 2002 12:11:47 +0200, someone who claims to be "Erik"
<eor@mail.dk> wrote:

>"S3N80R" <s3n80r@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hej, jeg har samme museproblem som Michael.
>Jeg kunne vel ikke lokke dig til at uppe driveren til dk.binaer?

Hejsa Erik,

Den ligger i dk.binaer nu =)

Med venlig hilsen
S3N80R