Hvis du mangler en lille firewall !!
Fra : morten

Dato : 24-09-02 11:47

Hej.

Ved dette måske ikke er det rette.

Men jeg har en helt ny Firewall/VPN boks fra SNAP/GEAR til at ligge i min
skurffe er der nogen som mangler sådan en så kan du jo komme med et bud.

Morten

PS den er vundet i en konkurrence

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-09-02 11:48

On Tue, 24 Sep 2002 12:46:56 +0200, "morten" <monze@ofir.dk>
wrote:

> Ved dette måske ikke er det rette.

Hvorfor i himlens navn brugte du så ikke den rette gruppe?
(Køb og salg kører til i dk.marked-grupperne).

-A

Fra : Bo Nielsen

Dato : 24-09-02 13:37

Et ordsprog siger:
Den der har grisen, bestemmer prisen.

En 4-port Netgear RP614GE Router (med 2 års rekl.) kan fås fra 599,- , så
kom med en pris.

Bo

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-09-02 13:47

On Tue, 24 Sep 2002 14:36:51 +0200, "Bo Nielsen"
<bo.nielsen@jur.ku.dk> wrote:

> En 4-port Netgear RP614GE Router (med 2 års rekl.) kan fås
> fra 599,- , så kom med en pris.

.... men gør det per mail eller i dk.marked-grupperne, hvor køb og
salg hører til. Det er ikke velkomment her i gruppen.

-A