Historien om 6310i'eren.
Fra : Jochke

Dato : 24-09-02 11:07

Hej NG.
Her er en lille beretning om min "nye" telefon.

Jeg har for en uge siden bestilt en 6310i hos den lokale forhandler. De
havde den ikke på lager, så jeg måtte vente til næste dag, hvor de fik en
hjem. Men det var desværre ikke i den farve jeg ønskede mig. Så måtte han
bestille den hjem endnu en gang. Der gik 5 dage. Nu var den der endelig i
den rigtige farve, men nu var den fandme simlåst til Sonofons net. Og ja, vi
havde bestilt den uden simlås. Så ringede forhandleren til en anden butik,
som der havde telefonen på lager. De sendte så telefonen så den var fremme
næste dag. Fedt tænkte jeg så. Og den var skam ikke simlåst og i den rigtige
farve. Da jeg så kom hjem lagde jeg mærke til der ikke var det der
beskyttelses plastic på displayet og der manglede den lille prop bag ved til
headset. Hmm... tænkte jeg så. Og prøvede at startede telefonen. Hvad lå der
så i Indbakke? 4 private beskeder. Og det har jeg givet kr. 3500,-!
Hvad skal man dog stille op? Har mere lyst til at smide telefonen tilbage i
hovedet på ham og sige jeg vil have pengene tilbage. Det har jeg vel
egentlig ret til?

Hilsen

En ulykkelig 6310i ejer.

Fra : Jochke

Dato : 24-09-02 11:25

Glemte at tilføje at batteriet kun tog 10 min at oplade. Så mon ikke det har
været opladt?

/Jochke

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 24-09-02 12:11

Smid den tilbage den er jo bruget!

Nikolaj Marquart

Fra : John K

Dato : 24-09-02 12:19

> Glemte at tilføje at batteriet kun tog 10 min at oplade. Så mon ikke det
har
> været opladt?

Den har helt klart været brugt. Forlang en ny eller et afslag i prisen.

Mvh

John K

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 24-09-02 19:43

Davs.

> Og det har jeg givet kr. 3500,-!

I betragtning af at man kan få den uden lås til lige under 3000 så ville jeg
blive sur over at få en brugt.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-09-02 22:30

> I betragtning af at man kan få den uden lås til lige under 3000 så ville
> jeg blive sur over at få en brugt.

Kr. 2499,- har jeg set den til med Orange abb., og det er endda uden den
er på tilbud.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 26-09-02 22:18

> Kr. 2499,- har jeg set den til med Orange abb., og det er endda uden den
> er på tilbud.

Med uden lås mente jeg også uden abb.

Fra : Fischer

Dato : 25-09-02 04:31

> I betragtning af at man kan få den uden lås til lige under 3000
> så ville jeg blive sur over at få en brugt.

Sur?
Jeg ville blive knaldhamrende, edderspændt rasende!!

Fra : Jochke

Dato : 29-09-02 08:00

Vi fik at vide fra Forbrugerstyrelsen, at der ingen tvivl var. Det var en
demo vare vi havde købt til ny pris. De sagde desuden at vi minimum skulle
have kr 1000,- afslag i prisen.

Men det endte med at vi smed skidtet tilbage i hovedet på ham og ophævede
købet.

/Jochke