Hvor findes den billigste Nokia 3310/3330/~
Fra : Mads Madsen

Dato : 24-09-02 08:46

Hej alle i Ng'en

Jeg skal købe en telefon til en gave. Det skal være en N3310/3330/3410, men
hvor finder jeg den billigste?

Det gør ikke noget hvis der følger et billigt abbonement med hvis det gør
telefonen billigere end uden abbonement, bare telefonen ikke er simlåst.

Nogen forslag???

Ps: Jeg har kigget på mobilpriser.dk - her koster de billigste uden abb.
omkring 1000 kr, men jeg kan ikke rigtigt overskue om jeg kan få det
billigere på en anden måde.

Mvh.
Mads Madsen

Fra : Lars Brink

Dato : 24-09-02 09:01

Hvad med:

Wanna-Save 3310: = 99,-
Abb. i 6 mdr...: 50+6*40 = 290,-
Oplåsning......: 100,-

I alt: 489,-

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Lars Brink

Dato : 24-09-02 09:02

> I alt: 489,-

....okay og lige 50,- til porto.

Fra : Mads Madsen

Dato : 24-09-02 12:43

Jeg bestilte en 3510 på wanna-save.

Med abb. 6 måneder blev det omkring 950,-

Tak for hjælpen

Mvh. Mads Madsen

Fra : Lars Brink

Dato : 24-09-02 13:13

Hej!

Så skulle jeg jo have haft mit rekrutterings link med i mailen

Husk at være påpasselig med opsigelsen til Telia da man ellers nemt kan
komme til at betale nogle ekstra måneder der.

God fornøjelse.

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 24-09-02 09:01

Har du overvejet at købe den brugt på fx www.dba.dk eller www.qxl.dk