Har microsoft kvajet sig (igen) ?
Fra : Mogens

Dato : 24-09-02 07:18

Hej

Jeg har det problem at jeg skal have downloadet JavaVirtualMachine for at få
min homebanking til at køre på InternetExplorer under en dansk winXP.

Efter at windows selv har konsulteret MS download sider, bliver man henvist
til Windows update, hvor servicepack1 til winXP skal downloades.
Nu er det bare det, at der ikke findes nogen dansk SP1. Og den engelske SP1
vil ikke kendes ved en dansk winXP.
Så hvordan får man nu fat i JVM ?

Mogens

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-09-02 08:02

Mogens skrev i et tidliger indlæg:

> Nu er det bare det, at der ikke findes nogen dansk SP1.
> Og den engelske SP1 vil ikke kendes ved en dansk winXP.
Jeg har da lige instaleret den nye SP1 til min win XP PRO DK.
<http://download.microsoft.com/whistler/SP/SP1/da/xpsp1_da_x86.exe>

--

Lars

Fra : schlafen

Dato : 24-09-02 10:17
Fra : Lars Raaby

Dato : 24-09-02 22:13

schlafen skrev i et tidliger indlæg:

> <http://download.microsoft.com/whistler/SP/SP1/da/xpsp1_da_x86.exe>
>
> det link virker ikke...

http://makeashorterlink.com/?U10322ED1
Prøv denne link. Den virker...

--
MVH Lars

Fra : Carsten Handberg

Dato : 24-09-02 11:21

"Mogens" <petsen@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har det problem at jeg skal have downloadet JavaVirtualMachine for at

> min homebanking til at køre på InternetExplorer under en dansk winXP.

Have selv samme problem.
Google.com er din ven:
prøv evt. at søg på JVM+download, så finder du bla. denne link:
http://www.kandu.dk/dk/news/189011/groupid/30301

Som henviser til denne:
http://hjem.get2net.dk/joni/MSJAVX86.EXE

Så var mit problem løst.
Held og lykke.
Hilsen Carsten

Fra : Mogens

Dato : 24-09-02 11:31

> Have selv samme problem.
> Google.com er din ven:

Google - hvordan kunne jeg glemme gode gamle google.
Tak for tipset.

Mvh
Mogens

PS
Nå,men folk der følger MS egne anvisninger kan altså stadig ikke komme
videre.

Fra : Carsten Handberg

Dato : 24-09-02 11:44

Google - hvordan kunne jeg glemme gode gamle google.
> Tak for tipset.
>
> Mvh
> Mogens

Velbekomme.
/Carsten

Fra : Madsen

Dato : 24-09-02 15:19

Mogens skrev:

> Jeg har det problem at jeg skal have downloadet JavaVirtualMachine
> for at få min homebanking til at køre på InternetExplorer under en
> dansk winXP.

Grunden til at Virtual Machine er fjernet fra Windows Update er
beskrevet her: <http://www.microsoft.com/java/xp.htm?gssnb=1>

Madsen.