satans til hunde og deres lort alle steder
Fra : lover

Dato : 23-09-02 22:15

Det var det

Fra : simonsen

Dato : 24-09-02 00:27

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3d8f8418$1$797$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Det var det

Jeg giver dig ret i at det er træls og klamt at se lort "alle" steder,
MEN !
Det er sgu ikke hundene den er gal med, det er sgu deres ejere der ikke lige
orker at bukke sig ned og samle op.
Der er desværre mange der endnu ikke har fattet at det ikke er særligt
lækkert at se eller træde på skidtet, men vi er mange hundeejere der rydder
op efter vores hund/hunde og man skal ikke skærer alle over èn kam.
Det var det !

Fra : Winther

Dato : 24-09-02 06:44

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det var det

troll

Fra : x Vuf x

Dato : 24-09-02 07:21

Tue, 24 Sep 2002 07:43:40 +0200, Winther wrote:
>"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>troll

Nok nærmere en tester, der er sur over at træde i hundelorte,
som hundeejerne ikke gider samle op!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Winther

Dato : 24-09-02 07:30

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Nok nærmere en tester, der er sur over at træde i hundelorte,
> som hundeejerne ikke gider samle op!

Eller sur over, at ingen vil stille hund til rådighed for hans dame.....

Vh. Winther

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-02 09:08

"Winther" <Falk-petersen@removethisadslhome.dk> writes:

> Eller sur over, at ingen vil stille hund til rådighed for hans dame.....

Desværre er Telia-Stofa totalt lige glade med hvad deres brugere laver
på nettet, så længe de ikke downloader så meget at det er til gene for
andre brugere. Vi må vel bare lære at ignorere idioten. (Og fortælle
folk at de ikke skal tegne abonnement hos Telia-Stofa, men på den
anden side, så er den eneste grund jeg kan komme på til faktisk at
bruge Telia-Stofa, at de er lige glade hvad man laver.)

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : KT

Dato : 24-09-02 07:32

> Nok nærmere en tester, der er sur over at træde i hundelorte,
> som hundeejerne ikke gider samle op!
>
> --
> Mvh Sonja

Neeeeej, difinitivt troll - samme "person" som skrev indlægget "hundepik til
pige søges".

Fra : x Vuf x

Dato : 24-09-02 16:36

Tue, 24 Sep 2002 08:32:08 +0200, KT wrote:

>Neeeeej, difinitivt troll - samme "person" som skrev indlægget "hundepik til
>pige søges".

Ok... Den slags holder jeg ikke øje med.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-02 07:36

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> wrote in message

> Nok nærmere en tester, der er sur over at træde i hundelorte,
> som hundeejerne ikke gider samle op!

Nej, se hans tidligere indlæg fra 25/08/02 bl.a.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Gaardsøe

Dato : 24-09-02 18:54

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det var det

Trolle rolle røv, lorten ville sidde pænt på ryggen af en "loverboy Just
likeyou200@yahoo.com

http://groups.google.com/groups?q=likeyou200@yahoo.com.&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl
=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

Det var det..

begin 666 groups-q=likeyou200@yahoo.com.&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning.url
M6TEN=&5R;F5T4VAO<G1C=71=#0I54DP]:'1T<#HO+V=R;W5P<RYG;V]G;&4N
M8V]M+V=R;W5P<S]Q/6QI:V5Y;W4R,#! >6%H;V\N8V]M+B9I93U55$8M."9O
M93U55$8M."9H;#UD829B=&Y'/4=O;V=L92US)4,S)4(X9VYI;F<-"DUO9&EF
9:65D/3@P.4)$0S$T1C,V,T,R,#$R- T*````
`
end

Fra : Pia

Dato : 24-09-02 20:50

Vil da bare lige oplyse om, at der findes faktisk hundeejere der "samler" op
efter deres hund.
Det har vi altid gjort, da jeg selv er træt af at komme ind med hundelort
under skoen.

MVH Lun@

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det var det

---

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-09-02 20:52

Som svar på skriblerier forfattet af Pia

> Vil da bare lige oplyse om, at der findes faktisk hundeejere der
> "samler" op efter deres hund.
> Det har vi altid gjort, da jeg selv er træt af at komme ind med
> hundelort under skoen.

Jeg ved faktisk ikke noget bedre end at se den rasende grundejer tabe
underkæben når han ser hundeposen i hånden
Det giver lissom en anden dialog efterfølgende

Der er dog nogen få der bare skal være sure over et eller andet - dem om det

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : x Vuf x

Dato : 24-09-02 23:43

Tue, 24 Sep 2002 21:52:04 +0200, Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
>Det giver lissom en anden dialog efterfølgende
>Der er dog nogen få der bare skal være sure over et eller andet - dem om det

Jo men det er altså kreperligt. Når jeg har 1 eller flere hunde med mig, har
jeg altid poser med. Nu er jeg flyttet til en rolig vej, hvor alle (mange)
lufter deres hunde. I 3 mdr. har jeg kun set 1 (EEN) med pose!

Fra : Ann K.

Dato : 01-10-02 17:55

Sonja skrev:
>Nu er jeg flyttet til en rolig vej, hvor alle (mange)
>lufter deres hunde. I 3 mdr. har jeg kun set 1 (EEN) med pose!

Hi - det virker formidabelt at sætte et lille skilt i hækken eller på
havelågen med følgende ordlyd: " Min hund skider ikke på dit fortov...
Vis venligst mig samme respekt!"...
Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 01-10-02 20:21

Tue, 1 Oct 2002 18:54:51 +0200, Ann K. wrote:

>Hi - det virker formidabelt at sætte et lille skilt i hækken eller på
>havelågen med følgende ordlyd: " Min hund skider ikke på dit fortov...
>Vis venligst mig samme respekt!"...

Hehe...Ja det ku' da være, det ville hjælpe!