genskabning af slettede filer
Fra : Mads

Dato : 23-02-01 10:19

Hej,

Jeg kører win 98 og har lige slettet alt indholdet i min papirkurv og vil nu
gerne genskabe en fil der lå deri ... kan det lade sig gøre ???

Fra : Hartcourt Fenton Mud~

Dato : 23-02-01 22:05

"Mads" <mmm@1a.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg kører win 98 og har lige slettet alt indholdet i min papirkurv og vil
nu
> gerne genskabe en fil der lå deri ... kan det lade sig gøre ???

Ikke efter hvad jeg har hørt. Er de først slettet fra papirkurven er de væk
for evigt.

Hartcourt

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 24-02-01 11:21

In article <iWpl6.33547$2w6.594672@twister.sunsite.dk>, mmm@1a.dk says...
> Hej,
>
> Jeg kører win 98 og har lige slettet alt indholdet i min papirkurv og vil nu
> gerne genskabe en fil der lå deri ... kan det lade sig gøre ???

Jeg skulle mene, at så længe dine data ikke er blevet overskrevet, så
skulle det være muligt at genskabe med f.eks. et af Nortons produkter....
Jeg mener Norton Utilities kan gøre det...

Fra : Stig Holmberg

Dato : 25-02-01 17:48

"Mads" <mmm@1a.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg kører win 98 og har lige slettet alt indholdet i min papirkurv og vil
nu
> gerne genskabe en fil der lå deri ... kan det lade sig gøre ???

Hej Mads

Svaret er måske!.......og ja hvis du ikke har skrevet noget til disken efter
at du slettede filerne....

Du skal bruge programmet "Easy Recovery Professional", det er fænomenalt til
formålet, men du må ikke installer programmet på den partition (ex. c:) hvor
de slettede filer befinder sig.

Stig