Sony Ericsson Mp3 HPM-10
Fra : Karl Fritjof

Dato : 23-09-02 21:26

Kan det betale sig at købe denne mp3 afspiller? Jeg har hørt, at der skulle
være problmer med at få den til at fungere sammen med T65. Er der nogen, der
har nogle erfaringer?

Karl Fritjof

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 23-09-02 22:23

Virker den godt sammen med T66?

Mvh. Kim

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-09-02 12:20

"[KBH]--=\(KiM\)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> wrote:

>Virker den godt sammen med T66?

Nej, den virker slet ikke med T66.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-09-02 12:28

"Karl Fritjof" <kfr@anarki.dk> wrote:

>Kan det betale sig at købe denne mp3 afspiller? Jeg har hørt, at der skulle
>være problmer med at få den til at fungere sammen med T65. Er der nogen, der
>har nogle erfaringer?

Jeg har selv en, som jeg bruger sammen med min T68(i). Og det virker
fint. Min bror har for nylig købt en sammen med en T65 på wanna-save.dk.
Han er godt tilfreds. Dog har vi begge oplevet, at forbindelsen mellem
telefon og MP3 ryger, som musikken bliver afbrudt. Det hjælper hvis man
holder kontakterne rene - fx med et viskelæder.

Eneste rigtige anke er den medfølgende kortlæser. Det er noget skrammel.
Det kan dog lade sig gøre at få den til at virke nogenlunde, ved at
hente nye drivere fra Sony Ericssons site. Selv bruger jeg en
multi-kortlæser, da jeg også har digitalkamera med Compact Flash.

Peter