MS Windows
briani 27239
Offline install af WinXP home ed ?
Fra : Per.K

Dato : 23-09-02 20:02

Min far står og vil til at købe WinXP home ed. og jeg har fortalt ham at han
lige skal vente.
Jeg fortalte ham om at jeg skulle online registrere for at den ikke lukkede
ned
efter 30 dage.
Han er nemlig ikke online, så hvordan drejer vi den når han engang køber
sin WinXP home ed ?
2400kr for WinXP er lidt meget hvis han nu ikke kan bruge den efter 30 dage.

Venligst Per

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-09-02 20:23

On Mon, 23 Sep 2002 21:01:41 +0200, "Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>ned efter 30 dage.
>Han er nemlig ikke online, så hvordan drejer vi den når han engang køber

Hvis han har en telefon, kan han ringe til Microsoft og aktivere XP

--
Jens

Argue if you must, just remember I'm right!

Fra : Per.K

Dato : 24-09-02 14:15

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis han har en telefon, kan han ringe til Microsoft og aktivere XP
>

> --
> Jens
>
> Argue if you must, just remember I'm right!

Hvor bøvlet, så siger jeg til ham at han lige så godt kan beholde sin 98´er
Ellers tak for svaret.

Venligst Per

Fra : Jens Petersen

Dato : 24-09-02 16:47

On Tue, 24 Sep 2002 15:14:43 +0200, "Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com>
wrote:

>Hvor bøvlet, så siger jeg til ham at han lige så godt kan beholde sin 98´er
>Ellers tak for svaret.

Jamen jeg tror da ikke det tager mere end et øjeblik, og han kan vel
selv gøre det.

Lad dog fatter få sin julegave

--
Jens

Oh no! More bugs. ///\oo/\\\ ///\oo/\\\

Fra : Per.K

Dato : 24-09-02 20:02

> Jamen jeg tror da ikke det tager mere end et øjeblik, og han kan vel
> [...]

Njaaa, men det er ikke så hyggeligt hvis man skal sidde og vente i en 45 min
tid med de priser at support telefoner (70 numre) plejer at vil have for
det.
Det løber sgu op på tlf regningen.

Venligst Per

Fra : Henning

Dato : 24-09-02 22:47

> [...]
> tid med de priser at support telefoner (70 numre) plejer at vil have for

Hvor irriterende det end er at skulle aktivere xp, så tager det ikke fem minutters 'samtale' med en automat. Og så tror jeg jeg læste det var et gratis nummer.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-02 07:21

Ja, det er et 80 nummer.

Fra : Per.K

Dato : 25-09-02 14:09

> Ja, det er et 80 nummer.

Har du nummeret lige ved hånden ?

Venligst Per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-02 14:28

Beklager det er lang tid siden jeg skulle bruge det. Nummeret bliver
oplyst når du vælger at aktivere via telefon.

Fra : Per.K

Dato : 26-09-02 14:12

> Beklager det er lang tid siden jeg skulle bruge det. Nummeret bliver
> oplyst når du vælger at aktivere via telefon.

Oki doki, så længe det bare er et gratis nummer så er der ingen ko på isen.

Venligst Per