kabel t65
Fra : Randi

Dato : 23-09-02 18:38

Er der nogen der ved hvad forskellen er på følgende to kabler til t65:

usb kabel + fone data suite fra www.thansen.dk
og
usb kabel DCU-10 fra www.teledanmark.dk

Umiddelbart er der vist den forskel at thansen kablet har indbygget oplader,
således at telefonen bliver ladet mens man arbejder på pc'en.
Det skulle tdc kablet ikke have (det er det originale ericsson). Ifølge tdc
vil ericsson ikke have kabler der har multifunktioner.

Er der andre forskelle? Og er der nogen der ved hvad der er bedst. Der er
selvfølgelig prisen ved thansen 349+porto og tdc 499.

mvh
randi

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-02 19:35

"Randi" <raos@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er der andre forskelle? Og er der nogen der ved hvad der er bedst. Der er
> selvfølgelig prisen ved thansen 349+porto og tdc 499.

Der er også oplader i det orginale kabel:

snippet fra sonyericsson.com:

The USB cable also features a charger port

Jeg har det kabel fra Thansen...

Det virker vist fint nok.. Men driverne synes jeg er noget lort.. Har aldrig
rigtigt fået det til at virke stabilt, Windows XP