Billige akvarier eller hvor skal jeg købe ~
Fra : simris.

Dato : 23-09-02 18:28

Efter at have holdt pause i ca 10 år, trækker det voldsomt i akvarie armen
igen, og jeg skal til at købe nye akvarier og udstyr igen.

Jeg har siddet på nyttet og kigget lidt på priser osv ,men jeg synes ikke
det er til at bilve helt klog på, så derfor spørger jeg nu gruppen :

Hvem er billigst efter gruppens mening eller sagt på en anden måde , hvor
får jeg mest for mine penge ??

Laves der ikke længere akvarier med hvid lakeret rammer som i 90 erne. ??

Jeg poster samme indlæg i fmarked akvarium gruppen.

Tak for hjælpen.....

Fra : Søren Steffensen

Dato : 23-09-02 19:18

Det billigste sted i København er Chiclide Centret !

--
SOS icq: 102169245

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-09-02 19:24

> [...]

> Laves der ikke længere akvarier med hvid lakeret rammer som i 90 erne. ??
> Jeg poster samme indlæg i fmarked akvarium gruppen.

Jeg ved ikke om Eldorado laver akvarierne mere i anden farve end sølv og
sort.

Hvis du skal starte helt fra bunden af, kan det efter min mening bedst
svare sig at købe nonget brugt.
I den blå avis er der som regel en hel masse akvarier til salg, og du kan
jo selv vurdere om du synes prisen er iorden.

Jeg ved jo ikke i hvilken størrelse du havde tænkt dig at lægge ud i, men
lad være med at købe noget der er for småt,
hellere end størrelse større end det du havde tænkt dig *s*

Carsten

Fra : Jens Wedel

Dato : 26-09-02 14:13

Petworld i Århus er mehget billige, har selv lige købt Akvastabil 530L for
1850kr fra nyt naturligvis.
"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> simris. <info@fishnboat.dk> skrev i en

??