Navneforandring
Fra : Flemming Wittenkamp ~

Dato : 23-09-02 18:31

Har sendt en hjemmeside på nettet, den har erstattet en som var der i
> forvejen, som heddder http://home19.inet.tele.dk/hundeliv

.. Det (/hundeliv) vil jeg gerne have omdøbt, så siden kommer til at
hedde
> http://home19.inet.tele.dk/havetraktortraek
Hvordan gør jeg det ? Siden er opbygget i

Fra : Svend Koustrup

Dato : 23-09-02 19:35

Flemming Wittenkamp Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> forvejen, som heddder http://home19.inet.tele.dk/hundeliv
> .. Det (/hundeliv) vil jeg gerne have omdøbt, så siden kommer til at

Grineren - Havetraktortræk?

> Hvordan gør jeg det ? Siden er opbygget i
> Netscape og uploadet med Cute fpd 2.8

Ligemeget, det er TDC du skal have fat i... Jeg ved ikke, om man som
TDCkunde kan ændre sit navn (hvilket det er, det efter /, ihvertfald her
hos TDC. Det er det du valgte, da du oprettede dit internetsted)

Du kan også kigge på dyndns.dk. Der kan du eks. få
havetraktortraek.lir.dk eller ..traek.dyndns.dk GRATIS!

Kig også på dot.dk, som er en lille øgruppe i atlanterhavet (mener jeg),
som sælger .tk domænenavne. Men man kan også få en såkaldt
redirectadresse, altså en som pakker din TDC-adresse ind under eks.
havetraktortraek.tk

Med venlig hilsen
Svend Koustrup

Ps. Ikke sikkert jeg kommer her forbi igen, så skriv til min mail, hvis
der er mere :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-09-02 19:37

Mon, 23 Sep 2002 19:31:16 +0200, skrev "Flemming Wittenkamp
Hansen" <fwhansen@post.tele.dk>:

>. Det (/hundeliv) vil jeg gerne have omdøbt, så siden kommer til at
>hedde
>Hvordan gør jeg det ?

Det kan du ikke umiddelbart, kig på
<http://internet.opasia.dk/hjemmeside/homeserver/> om der er
mulighed for at lave nogen ændringer der ellers skal du rette
henvendelse til TDCs support.