MoHAA og Boomtown servere
Fra : Per Nielsen

Dato : 23-09-02 16:40

Hvordan kan det være at jeg næsten aldrig kan komme på Boomtown's MoHAA
servere? Jeg får i 99% af tilfældene "server connection timed out". De
ligger ellers med nogle af de laveste ping's her hos mig på en 512/256 Cable
Modem linje. Er de som regel lukkede for Boomtown Members, kræver password's
el.lign.? Kører med patch 1.11.

Fra : Johnni Rindom

Dato : 23-09-02 18:17

har du installeret boomtown klienten som kræves for at spille på boomtown
servere. det kræves ihvertfald for at spille CS

--
-
-

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-09-02 20:53

"Johnni Rindom" <rindom@c.dk> wrote in message
> har du installeret boomtown klienten som kræves for at spille på boomtown
> servere. det kræves ihvertfald for at spille CS

Den prøver jeg lige om jeg kan installere.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 23-09-02 21:03

"Johnni Rindom" <rindom@c.dk> skrev i en meddelelse
> har du installeret boomtown klienten som kræves for at spille på boomtown
> servere. det kræves ihvertfald for at spille CS
Det er vist mere til cs spillere, da jeg kan se ens password er sat op via
adminmod og jeg mener ikke adminmod virker med MOHAA. Desude kræves klienten
ikke, hvis bare man har lidt forstand på adminmod, kan man sætte sit
password op i autoexec.cfg og skippe klienten og derved bruge connecting
tools som gamespy, da ens nick er sat op som reserved nick med password i
adminmod.

Hygge

AngelFire

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-09-02 23:38

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> tools som gamespy, da ens nick er sat op som reserved nick med password i

Er der ikke en måde man kan gøre det på i MoHAA's indbyggede browser?

Fra : [BSoD]Sjakal

Dato : 24-09-02 08:34

Kræves ikke, men er en gode.
Password'et kan du jo proppe ind i f.eks. autoexec.cfg

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-09-02 09:59

"[BSoD]Sjakal" <tro@paa.det> wrote in message
> Kræves ikke, men er en gode.
> Password'et kan du jo proppe ind i f.eks. autoexec.cfg

Er det lige meget hvor i autoexec.cfg'en?

Fra : [BSoD]Sjakal

Dato : 24-09-02 10:44

Ja, bare sætningen "setinfo _pass <ditpass>" er der...

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-09-02 11:08

> Ja, bare sætningen "setinfo _pass <ditpass>" er der...

Men jeg har åbenbart ingen autoexec.cfg fil i min MoHAA mappe...........hvor
skal den ligge og hvordan skal den se ud (indholdsmæssigt)?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 24-09-02 12:32

> Men jeg har åbenbart ingen autoexec.cfg fil i min MoHAA
mappe...........hvor
> skal den ligge og hvordan skal den se ud (indholdsmæssigt)?
Det har cs'ere heller ikke, hvis de køre med en ren install af cs, du laver
en autoexec.cfg fil i notepad og adder den linje, gemmer den i samme dir,
som filen med dine controlls ligger i. Nu har jeg ikke selv spillet MOHAA så
jeg ved ikke lige hvad det dir hedder.

Hygge

AngelFire

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-09-02 15:09

> [...]

> som filen med dine controlls ligger i. Nu har jeg ikke selv spillet MOHAA

Tak, jeg prøver at se hvad jeg kan finde ud af.