Problemer med størlsen af popups
Fra : Verbal

Dato : 23-02-01 09:20

Hej NG..

Jeg har en win2k pro installeret og jeg har det problem at når jeg trykker
på et link
som åbner et popup vindue så er den samme strøelse som parent vinduet og
ikke
den strøelse som er defineret i koden .... jeg går stærkt ud fra at det er
en setting et
sted i Windows ... men hvor ??

Jeg har prøvet at logge ind med en anden profil og det er problemet der
ikke.

På forhånd tak
-Verbal

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 14:12

Fri, 23 Feb 2001 09:19:58 +0100, skrev "Verbal" <verbal@forum.dk>:

>Jeg har en win2k pro installeret og jeg har det problem at når jeg trykker
>på et link
>som åbner et popup vindue så er den samme strøelse som parent vinduet

Kan det ikke være en bug, hvis du bruger en IE 6 Beta udgave?

Det ved jeg selvfølgelig ikke om det er, da du ikke skriver hvilken
browser det drejer sig om.

Men du har skrevet indlægget med
et gæt.

Og dem, som ikke har problemet kører med en anden browser?

Hvis du bruger Opera 4/5, så fungerer popupvinduer heller ikke
optimalt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Verbal

Dato : 23-02-01 17:25

Hej Knud

Ok, nu er det enligt ikke mig der har problemet, jeg synte bare at det lyder
så plat
at skrive "jeg skulle spørge for en ven" osv...

Men problemet er på en IE 5.5 win2K pro... men jeg køre IE 6.0 beta ..

Ellers et godt bud..

- Verbal

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 21:50

Fri, 23 Feb 2001 17:25:29 +0100, skrev "Verbal" <verbal@forum.dk>:

>Ok, nu er det enligt ikke mig der har problemet, jeg synte bare at det lyder
>så plat
>at skrive "jeg skulle spørge for en ven" osv..

Men du kunne have skrevet med IE 5.5/Win 2000 er der ....

Jeg har ingen ide om, hvad der kan være årsag til det.

Jeg har aldrig oplevet problemet med min IE 5.5.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.