MS Windows
briani 27239
Samurize HJÆLP til TV-kanaler
Fra : Steen Clausen

Dato : 23-09-02 16:16

Jeg kan ikke få Samurize til at vise de danske TV-kanaler...nogle der har
det til at virke. Jeg bruger et script jeg har gafflet fra en anden:
"GetTVDK_2.vbs"
Jeg har bare denne besked fremme hele tiden : "Venter på ny programoversigt"

Nogle der kan hjælpe med dette??

Mvh Steen Clausen

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 16:38

"Steen Clausen" <Cluudi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "GetTVDK_2.vbs"
> Jeg har bare denne besked fremme hele tiden : "Venter på ny

Der "Venter på ny programoversigt" hos mig også!
Og det har stået sådan siden middag!!!!
--
/DonE

Fra : Jeppe Madsen

Dato : 23-09-02 17:14

Hej NG

Jeg har ingen problemer! Hver morgen (eller når computeren bliver tændt)
starter jeg med at slette tv.temp filerne fra dagen før. SÅ starter jeg
config og tester scribtet (retrieve guide funktionen) derefter gemmer jeg
*.ini filen og starter clienten og har ingen problemer haft i en uges tid.

Håber det kan hjælpe på problemet

Mvh Jeppe

ps. nogen der har CNN scriptet liggende

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 17:29

"Jeppe Madsen" <_Jeppe@pharmaceuter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> *.ini filen og starter clienten og har ingen problemer haft i en uges tid.

Hej
Det hjælper ikke her! Den melder bare fejl:
Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt: "Left"
Hvad gør jeg så?
--
/DonE

Fra : Svend Emil

Dato : 23-09-02 18:02

> Hej
> Det hjælper ikke her! Den melder bare fejl:
> Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt: "Left"
> Hvad gør jeg så?

me too, og det tror jeg da vist at den gør stort set ved alle!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Steen Clausen

Dato : 23-09-02 18:46

> me too, og det tror jeg da vist at den gør stort set ved alle!

Ja men der er ingen probs i at hente selve kanalerne...for tv-programmerne
ligger jo fint nok i .txt-filerne..Problemet er at hente dem frem fra
..txt.filerne til "skærmen???

Mvh Steen Clausen

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 18:52

> Ja men der er ingen probs i at hente selve kanalerne...for tv-programmerne
> ligger jo fint nok i .txt-filerne..Problemet er at hente dem frem fra
> .txt.filerne til "skærmen???
>
> Mvh Steen Clausen

Den vil bare ikke opdatere!

Fra : Jeppe Madsen

Dato : 24-09-02 09:38

Hej igen

Jeg har gjort det samme her til morgen og igen har jeg ingen problemer!!
Det skal siges clienten kører ikke mens jeg tester script og gemmer ini
filen. Hvis den gør det kan jeg heller ikke få det til at virke.
Desværre kender jeg ikke den fejlmeddelelse i andre får - sorry

mvh jeppe

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-09-02 17:28

In dk.edb.system.ms-windows, Don_E wrote:

>Der "Venter på ny programoversigt" hos mig også!
>Og det har stået sådan siden middag!!!!

Har I prøvet at lukke Samurize, slette latestTVGuide.temp samt alle
jeres kanal.txt-filer i Samurize-biblioteket. Jeg bruger ikke Samurize
mere, så jeg skal ikke kunne sige om TVguide-siden er nede - det kan
selvfølgeligt tænkes. Ellers burde ovenstående virke.

PS: Er det egentlig "endeligt" blevet vedtaget at Samurize-spørgsmål
hører til i denne gruppe? Lige i dette tilfælge mener *jeg* at den
passer bedre i dk.edb.internet.software.

--
Lars Stokholm

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 17:34

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere, så jeg skal ikke kunne sige om TVguide-siden er nede - det kan
> selvfølgeligt tænkes. Ellers burde ovenstående virke.

Det er afprøvet! Ikke hjulpet noget!
www.oncable.dk virker fint!

> PS: Er det egentlig "endeligt" blevet vedtaget at Samurize-spørgsmål
> hører til i denne gruppe? Lige i dette tilfælge mener *jeg* at den
> passer bedre i dk.edb.internet.software.

"Vi" blev på det nærmeste smidt i denne NG af dk.binaer-gruppen

--
/DonE

Fra : Morten Seeberg

Dato : 25-09-02 10:40

> Jeg har bare denne besked fremme hele tiden : "Venter på ny
programoversigt"

Min henter ikke engang programmet ned på disken...

Fra : Morten Seeberg

Dato : 25-09-02 11:09

Ignorer den mail :)

--

Remove X in front of address

/\/\orten $eeberg, Systems Engineer @
Maersk Data - Unix Based Solutions
#echo 'We don´t just boot Unix :)' > /dev/console