Telia ophæver ikke sim-lås efter 6 måneder
Fra : Leif & Susanne

Dato : 23-02-01 09:08

Hej

Nu er jeg rigtig súr på Telia.

Vi har 5 Alcatel one touch mobiltlf. som var sim-lock frie d.27/12-2000.

Jeg har ringet og skrevet e-mail adskillige gange siden den 29/12-2000, for
at få mine sim-låsekoder.

Resultat = i dag modtaget sim-låsekode til 1 (én) telefon.

Undskyldninger = Vi (Telia) har ikke modtaget koderne fra Alcatel. ? ? ? ?
Den forklaring er ganske urimelig; 6-7 md. efter at telefonerne er solgt !

Telia holder altså ikke deres aftale om at frigive sim-låsen efter 6 md.

Venlig hilsen den tålmodige Telia Cash kunde.
Leif M.Pedersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 09:23

Leif & Susanne wrote:
> Telia holder altså ikke deres aftale om at frigive sim-låsen efter 6 md.

Tja, du kan da prøve at fortælle det til telestyrelsen eller
forbrugerstyrelsen. Det kan være, at de kan hjælpe dig til at "prikke"
telia på skulderen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Leif & Susanne

Dato : 23-02-01 10:15

Hej Carsten

Så har jeg sendt mine "beklagelser" til Telestyrelsen & Forbrugerstyrelsen.
Vender tilbage når der er nyt.
Venlig hilsen Leif

Carsten Riis skrev

Fra : Leif & Susanne

Dato : 02-03-01 13:53

Så lykkedes det endelig at få udleveret sim-låsekoder.

2 måneder for sent, virkelig "godt klaret Telia"

Hej fra Leif

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9755l8$doi$1@news.cybercity.dk...

Fra : Thomas

Dato : 03-03-01 13:40

Surt! Mobilix udlevere dem gerne lige så snart men har underskkrevet
kontrakten (Mobilix Partner abonnement).

Mvh
Thomas

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97o53t$2aci$1@news.cybercity.dk...