sms via mail
Fra : mr.b

Dato : 23-09-02 15:10

Jeg har hørt engang at man kan sende smsér via mail.
FX. hvis jeg havde abonoment hos sonofon så skulle det være :
mitnummer@sonofon.dk, men det virker ikke.

Jeg har ved bla bla, er der en der ved hvordan den kan kringles ?

//b

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 23-09-02 15:16

"mr.b" <bongii@os.dk> wrote in message

> Jeg har hørt engang at man kan sende smsér via mail.
> FX. hvis jeg havde abonoment hos sonofon så skulle det være :
> mitnummer@sonofon.dk, men det virker ikke.

Du skal sende til xxxxxxxx@note.sonofon.dk

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-09-02 17:18

"Morten Brynjolf" <news@brynjolf.nu> wrote in

> Du skal sende til xxxxxxxx@note.sonofon.dk

Er de ikke også de eneste der stadig har åben, eller har Telia også ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-09-02 13:59

> Er de ikke også de eneste der stadig har åben, eller har Telia også ?

Telia har også.
mobilnummer@gsm1800.telia.dk

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 05-10-02 10:15

> mitnummer@sonofon.dk, men det virker ikke.

Hvordan med TeleDanmark, har de stadig den service eller er den nedlagt ?

Mvh.
Jørgen

Fra : Fischer

Dato : 05-10-02 11:55

> Hvordan med TeleDanmark, har de stadig den service eller er
> den nedlagt ?

Den er nedlagt.
Til gengæld kan TDC-kunder gratis få www.besked-robot.dk som har samme
funktion + en masse andet.