ISDN + ADSL til 3 computere
Fra : BHR

Dato : 23-09-02 15:27

Jeg skal installere ADSL hos en nær ven jeg tidligere har installeret
ISDN-lan modem med 3 computere i netværk.
Spørgsmålet er:

Kan jeg nøjes med en switch til 4-computere og en "Gør det selv"-pakke fra
Netexpres til 495kr.
Jeg kan vist gratis få ombyttet NT-boxen til en NTab-box, så jeg kan undgå
at bruge det gamle ISDN-lan modem med analogudgang.
Vi skal have flere analog og 1 ISDN telefon tilsluttet.

Skal vi abonnere på flere IP-adresser? Der er vist een fast eller 2
dynamiske med i tilbuddet til 495kr.

Vi er ikke afklaret endnu om vi skal bruge Opasia eller TDC tilbudet.

Fra : Sørensen

Dato : 23-09-02 16:13

"BHR" <bhr@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dynamiske med i tilbuddet til 495kr.
>
> Vi er ikke afklaret endnu om vi skal bruge Opasia eller TDC tilbudet.

Bestil feks. bredbånd med en ekstra dynamisk IP-adresse og en netværkspakke.
Det koster 450 kr. at få udskiftet din NT til en NT-AB med mindre den gamle
er i stykker.
"gør det selv" pakken er nem at instalere hvis NT-boksen sidder i et
trepolet stik, ellers skal du nok have en teknikker ud.

vh.
Sørensen

Fra : ZipZap

Dato : 23-09-02 19:41

"> > Kan jeg nøjes med en switch til 4-computere og en "Gør det selv"-pakke
fra

Jep

NetExpress har kun 1 IP-adresse, dynamisk eller fast. Så hvis der er flere
computere som skal på nettet skal du have fat i en router. (Den kan lejes
hos TDC for 17,- pr. måned)

Jeg har NetExpress og det virker upåklageligt.