MS Windows
briani 27239
Udskiftning af styresystem
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-02 14:52

Hej.
Jeg er blevet træt af Windows XP, pga. af div. hardware-konflikter. Jeg
tænkte på om man kunne gå tilbage til 2000 eller 98SE. Men jeg har hørt man
_skal_ formatere ens harddisk hvor Windows ligger på. Er det rigtigt?

Mvh. P. Nymann

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-09-02 16:15

"P. Nymann" <none> wrote in
<3d8f1c89$0$11013$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Jeg er blevet træt af Windows XP, pga. af div. hardware-konflikter. Jeg
> tænkte på om man kunne gå tilbage til 2000 eller 98SE. Men jeg har hørt
> man _skal_ formatere ens harddisk hvor Windows ligger på. Er det rigtigt?

Nej.
Men hvis data ikke må slettes, så skal partitionen/erne være i et format,
som det nye OS kan håndtere.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-09-02 20:12

Mon, 23 Sep 2002 17:14:38 +0200, skrev Niels Andersen
<niels-usenet@myplace.dk>:

>Men hvis data ikke må slettes, så skal partitionen/erne være i et format,
>som det nye OS kan håndtere.

Hvordan vil du installere en 98/2000 oveni en XP?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-09-02 11:02

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvordan vil du installere en 98/2000 oveni en XP?

Slette XP og installere 2000 istedet...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-02 18:29

Thu, 26 Sep 2002 12:02:29 +0200, skrev "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk>:

>Slette XP og installere 2000 istedet...

Det er jo ikke at installere oveni.