Browser
stl_s 3840
arlet 2470
automatik til ie6.0
Fra : Jørgen Eriksen

Dato : 23-09-02 13:47

Hej NG
Jeg står og mangler en løsning til ie6.0 (adsl) på win 98/2.
Jeg vil gerne have at min forvalgte startside kommer automatisk frem efter
inaktivitet.
Hvilket vil sige at det er min startside der kommer frem efter at man har
været inde på andre sites og bare forladt stedet.

mvh
Jørgen Eriksen

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-09-02 18:50

On Mon, 23 Sep 2002 14:46:33 +0200, "Jørgen Eriksen" <je@dsvu.dk>
wrote:

>Jeg står og mangler en løsning til ie6.0 (adsl) på win 98/2.
>Jeg vil gerne have at min forvalgte startside kommer automatisk frem efter
>inaktivitet.

Under 'Funktioner / Internetinstillinger / Generelt', sætter du
'Startside' til den side du vil se.

>Hvilket vil sige at det er min startside der kommer frem efter at man har
>været inde på andre sites og bare forladt stedet.

Man forlader en side ved at hoppe over på en anden, så når du vil
forlade en side trykker du på 'Startside' i værktøjslinien.

--
Jens

Emptiness is filling me...

Fra : Jørgen Eriksen

Dato : 24-09-02 13:38

Hej Jens, det er jeg helt med på, men den skal automatisk gå tilbage til min
valgte startside efter nogle minutter uden at nogen behøver at trykke på
"startside".

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-09-02 14:28

Jørgen Eriksen wrote:

> Hej Jens, det er jeg helt med på, men den skal automatisk gå tilbage til min
> valgte startside efter nogle minutter uden at nogen behøver at trykke på
> "startside".

Jeg tror ikke, det er muligt, og jeg kan komme i tanke om flere ulemper
ved en sådan funktion. Men du kan muligvis lave en halvautomatisk
løsning via JavaScript i en bookmarklet. Det vil dog kræve, at du
klikker på et bogmærke, når du står på en side - er du ikke surfet
videre efter et fastsat tidsrum, henter JavaScriptet startsiden. Surfer
du videre til en anden side, skal du atter klikke på bogmærket.

En anden løsning kunne være at finde et eller andet program, der kan se,
når din netforbindelse er inaktiv, hvorefter browseren lukkes ned. Du
skulle så kunne få åbnet browseren automatisk igen via et andet program
eller en bat-fil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen