Et sår på snuden
Fra : Tina

Dato : 23-09-02 13:37

Hejsa NG

Er der nogle der har et fif, til et sår på snuden??
Vores hund har fået et sår lige over næsen, og det bliver større for
hvergang. Kan man evt. gøre noget ved det??

Mvh.
tina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-02 13:54

"Tina" <tinaw@thewoman.dk> wrote in message
> Hejsa NG
>
> Er der nogle der har et fif, til et sår på snuden??
> Vores hund har fået et sår lige over næsen, og det bliver større for
> hvergang.

Hvergang hvad ? Han snuser eller spiser eller....?

> Kan man evt. gøre noget ved det??

Dyrlægen, hvor ellers.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : solveig

Dato : 23-09-02 18:23

Hej tina

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe, men prøv alligevel.
Rens såret flere gange daglig med Blå Biotex, som er rørt op i vand. Det
er meget vigtigt at det er Blå Biotex. Det er et råd jeg fik hos
dyrlægen, da min hund havde en flænge i underkæben. Hjælper dette ikke i
løbet af nogle dage, bliver du nødt til at tage til dyrlægen.
Held og lykke med det.
Mvh
Solveig

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-02 07:32

"solveig" <solveig.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> dyrlægen, da min hund havde en flænge i underkæben. Hjælper dette ikke i
> løbet af nogle dage, bliver du nødt til at tage til dyrlægen.

Jeg kan tilslutte mig det med blå biotex. En af vores heste var kommet til
skade i folden, og efter at dyrlægen havde renset og klippet såret skulle vi
vaske det 14 dage i blå biotex.

Dyrlægen sagde at de enzymer der er i vaskepulveret gør at sår skorpen
bliver meget pæn.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Jørgen B

Dato : 28-09-02 13:59

hej

Efter at såret er blevet renset smør med Helosan også kaldet kopattesavle.

Brug kamillete til at rense såret.

Jørgen Bodholdt

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3d9006d2$0$38990$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...