Hvor spiller I BF 1942 ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-09-02 13:04

Jeg modtager Battlefield 1942 om et par dage......købt hos Boomtown no less
(Hej Herold)

Der skal høvles multiplayer det næste lange stykke tid, men spørgsmålet som
trænger sig på, er HVOR er det bedst at spille ?

Findes der f.eks nogle glimrende danske servere til formålet ? Boomtown har
nogle, men der er aldrig spillere derinde såvidt jeg kan se ? Kan det passe
?

Hvad med andre europæiske servere ? Nogle gode nogen, man bør kigge på ?

Hvad bruger I selv af servere ?

Og en anden hurtig ting : Kører spillet stabilt ? Der findes en patch som
jeg har downloadet. Bør man installere denne ?

--
Vh. Thomas
Ved mail : slet SLETDETTE

Fra : Herold

Dato : 23-09-02 13:44

> Jeg modtager Battlefield 1942 om et par dage......købt hos Boomtown no
less
> (Hej Herold)

Ahem... hej? :)

> Der skal høvles multiplayer det næste lange stykke tid, men spørgsmålet
som
> trænger sig på, er HVOR er det bedst at spille ?

Jeg skal ikke sige hvor det er bedst. Du ved jo alligevel hvad jeg svarer...
;) Vi eksperimenterer dog med nogle temaservere og størrelsen på dem lige i
øjeblikket. Der er to på 64 spillere, og derudover er de delt op i temaer,
såsom seabattles, ørken og så videre.

> [...]
har
> nogle, men der er aldrig spillere derinde såvidt jeg kan se ? Kan det

Du kan desværre ikke stole på serverlisten i alle tilfælde. Battlefield
lister ikke det korrekte antal spillere, så prøv istedet gennem spillets
ingame browsere. Så er det en del sværere at komme ind. Desuden virker
masterserveren heller ikke som den skal, for den lister ikke alle serverne.
Du kan dog sagtens bruge One Click Play, hvilket giver adgang til de 4-5
servere der ikke kommer på listen.

Fra : Loke

Dato : 23-09-02 14:09

On Mon, 23 Sep 2002 14:44:26 +0200, "Herold"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

> [...]
>Du kan dog sagtens bruge One Click Play, hvilket giver adgang til de 4-5

Men der lader til at være system i hvilke servere der vises hvor
(ingame Gamspy/All Seeing Eye). Det er lidt ærgeligt, for det kunne
være rigtigt sjovt at prøve en fyldt 64 player server! Jeg har ikke
set mere end 12-14 stykker på dem. BT#3,#4,#5 og #6 (med plads til 24)
er derimod som regel fyldt ud. Kan det tænkes at spillets ingame liste
"filtrerer" serverne udfra hvad de mener at din klient kan klare - og
derfor fjerner 64 spiller serverne? Synd er det...

---
Loke

Fra : Herold

Dato : 23-09-02 14:24

> [...]
> "filtrerer" serverne udfra hvad de mener at din klient kan klare - og
> derfor fjerner 64 spiller serverne? Synd er det...

Jeg skal ikke kunne sige det, da jeg ikke sidder med den tekniske del af det
:)

Jeg tror det dog ikke. Min maskine skulle kunne håndtere de 64 (med måde).

Det lader til at det er en konsekvent fejl i systemet hos Gamespy (jeg mener
masterserveren står der).

Fra : Loke

Dato : 25-09-02 11:37

On Mon, 23 Sep 2002 15:23:52 +0200, "Herold"

> [...]
>
>Det lader til at det er en konsekvent fejl i systemet hos Gamespy (jeg mener

Wow! Boomtowns XL servere kom på serverlisten igår aftes. Man har IKKE
prøvet BF1942 før man har spillet Battle of the Bulge med 25 spillere
på hvert hold. Hold da ... op hvor det var sjovt!

---
Loke

Fra : Bjarne Krog

Dato : 24-09-02 13:35

On Mon, 23 Sep 2002 14:03:40 +0200, "Thomas Mouritsen"
<milesSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Der skal høvles multiplayer det næste lange stykke tid, men spørgsmålet som
>trænger sig på, er HVOR er det bedst at spille ?

Hvis du vil spille med i en klan, og evt. være med på vores server,
kan du gå ind på vores hjemmeside, hvor du oxe kan se div. nyhedder om
både MOH:aa og BF1942

VI mangler nemlig flere spillere til BF i TFdk, så kom ind på siden,
der et forum som har mange gode råd med.

(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk