MS Windows
briani 27239
Win ME Skal have Kodeord??
Fra : bantam

Dato : 23-09-02 13:14

Jeg har Win ME, og det har kørt upåklageligt, og jeg HAR IKKE pillet
eller rørt noget, men da jeg i går tændte for maskinen skulle jeg
pludselig logge ind med kodeord, det skrev jeg så, MEN hvorfor gør den
pludselig det uden jeg har bedt den om det (jeg ved ikke engang hvordan
man gør), og HVORDAN får jeg den til at holde op med det.

LETFORSTÅELIGT svar tak, så bliver jeg glad!

Med venlig hilsen
Bantam

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 14:32

Når du har angivet et kodeord vil den spørge om det. Hvis du under
install efterlader det felt tomt, bliver du ikke spurgt.
Du vil også blive spurgt hvis du i Netværks egenskaber har ændret log
on metode til noget andet end Windows log on.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-09-02 22:47

Gå i stifinder og led efter *.pwl filer.
Slet dem. Genstart og når boksen med kodeord dukker op, skal der ikke stå
noget i kodeord, og du trykker på OK. Du må ikke trykke på annuler, for så
har du godkendt, at man kan logge på med et kodeord, som ikke eksisterer og
så vil den stoppe hver gang igen og bede dig trykke på OK til det ikke
eksisterende kodeord.

Kurt