MS Windows
briani 27239
Transparent
Fra : karin

Dato : 23-09-02 12:26

Hej out there.

Skulle der være en der ved hvor man kan finde et lille program til at gøre
titellinien under iconerne transparent " det er sk... iriterende med denne
store blå firkant"

Karin

Fra : Mogens

Dato : 23-09-02 13:26

On Mon, 23 Sep 2002 13:26:04 +0200, "karin" <munk@pc.dk> wrote:

> [...]
>titellinien under iconerne transparent " det er sk... iriterende med denne

Hej

Jeg har sådan et lille program som jeg gerne skal
poste i dk.binaer eller sende til dig. Jeg er ikke ved
min egen maskine lige nu, men send mig evt en mail.
Så skal jeg sende programmet så snart jeg kommer hjem.

mvh Mogens
moveng@portalen.no

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-02 13:58

karin wrote:

> [...]
> titellinien under iconerne transparent " det er sk... iriterende med denne

TransText. Kan hentes her:
http://www.chaossoft.com/trtext.shtml

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-09-02 14:17

In dk.edb.system.ms-windows, karin wrote:

>Skulle der være en der ved hvor man kan finde et lille program til at gøre
>titellinien under iconerne transparent " det er sk... iriterende med denne
>store blå firkant"

Nu siger du ikke noget om hvilken Windows-version du bruger. Men i
Windows XP er funktionen indbygget.

--
Lars Stokholm

Fra : karin

Dato : 23-09-02 16:42

glemte at det er windows me

karin

Fra : Mogens

Dato : 23-09-02 16:57

On Mon, 23 Sep 2002 17:42:21 +0200, "karin" <munk@pc.dk> wrote:

>glemte at det er windows me

Prøv Transtext. Den er gratis og skulle virke med ME