MS Windows
briani 27239
Vedr. problem med ikon på skrivebordet
Fra : CyberGeek

Dato : 23-09-02 12:16

Hejsa
Jeg har installeret et program som har lagt et ikon på mit skrivebord.
Men jeg ønsker dette ikon væk. Men hvis jeg højreklikker på det er
hele den normale menu væk og jeg kan kun vælge "opret genvej" og
"Ã¥bn"....!
Hvad skal jeg gøre?? Jeg vil gerne have skjult ikonet eller helt
slettet det..:!

Håber nogle kan hjælpe.!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 14:26

Vælg det og tryk på Delete tasten.

Fra : CyberGeek

Dato : 23-09-02 15:30

>Vælg det og tryk på Delete tasten.
>
>Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

Det har jeg prøvet...alle de normale taster og genveje jeg kender
virker ikke....!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 21:42

Hvad er iconet til?

On Mon, 23 Sep 2002 16:30:28 +0200, CyberGeek

Fra : CyberGeek

Dato : 25-09-02 09:40

>Hvad er iconet til?

Det er til et program der ligger wav til mp3 og omvendt-...
Det hedder Shell mp3 tools

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-02 14:26

Så kik i dets Options. Der burde være en måde at fjerne iconet.

On Wed, 25 Sep 2002 10:39:49 +0200, CyberGeek