software til T68i?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-09-02 12:10

Hej igen NG!

Jeg synes jeg har ledt og ledt og ledt på nettet - Kan det passe at der ikke
findes en eller anden slags PC software, der kan redigere f.eks. telfonbog?

Det kan da ikke passe!

Lasse

Fra : kew

Dato : 23-09-02 12:50

prøv www.sonyericsson.com - og Global support tast T68 i product finder og
under imaging & messaging er der Mobile Phone Monitor.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-09-02 13:26

FOR HELVEDE!!!!!

Jeg har installeret førnævnte program, men det eneste der kommer er - så
vidt jeg kan finde ud af - et program hvor man kan indstille
modem-indstillingerne...

Nogen forslag?

Lasse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-02 13:28

Lasse Rønlev skrev:

>FOR HELVEDE!!!!!

Jeg tror ikke det er smart at sige sådan til et svar, hvis du
forventer at personen skal hjælpe yderligere.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-09-02 15:25

Undskyld - undskyld...

Det var absolut ikke meningen at ville svine nogen til - Det var såmænd bare
et udtryk for min egen frustration, da jeg har kæmpet med det i lang tid
nu - Ked af hvis det er blevet misforstået...

Venlig hilsen
Lasse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-02 15:34

Lasse Rønlev skrev:

>Det var absolut ikke meningen at ville svine nogen til - Det var såmænd bare
>et udtryk for min egen frustration

Det håbede jeg og regnede jeg nu også med...

>Ked af hvis det er blevet misforstået...

.... men man bør altid lige tænke på, hvordan andre mennesker kan
forstå det man skriver - inden man sender sit indlæg.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-09-02 14:09

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote:

>FOR HELVEDE!!!!!

Jeg havde tænkt mig at skrive et par links. Men med den attitude må du
sgu klare dig selv.

Peter

Fra : Format C:

Dato : 24-09-02 18:24

Hvilket studie i kommunikation mellem mennesker! Det kræver en IQ på 5 point
over en mursten at fatte manden ikke sviner nogen til, men udbryder sin
frustration lidt højt og måske en kende klodset! Helt goddammit ærligt
Peter, hvilken pigeskole var det lige du kom fra? Tag dig dog sammen
menneske - det ligner da ikke noget og blive skolepigefornærmet på den
måde?! Jesus!

Format C:

Fra : Michel Komischke

Dato : 24-09-02 18:40

On Tue, 24 Sep 2002 19:23:45 +0200, Format C: wrote:

> [...]
> Peter, hvilken pigeskole var det lige du kom fra? Tag dig dog sammen
> menneske - det ligner da ikke noget og blive skolepigefornærmet på den

Dine tanker omkring piger kan umuligt være ret høje hr. "Format C:".
Både i dette indlæg og i et svar i en tråd oprettet af dig (med et dårligt
formuleret spørgsmål) anklager du folk for at være "Tøsesure" samt
"skolepigefornærmet"..

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 15:48

Lasse Rønlev wrote:

> Jeg synes jeg har ledt og ledt og ledt på nettet - Kan det passe at der
ikke
> findes en eller anden slags PC software, der kan redigere f.eks.
telfonbog?

Jo, det gør der da. Handset Manager kan downloades gratis her:

http://209.132.68.126/Cable/Phmgr/MA-T68.zip - hvis du har datakabel til
com-porten
http://www.mobileaction.com.tw/USB/Phmgr/USBT68.zip - hvis du har et
usb-datakabel

Mvh Martin

Fra : Tom Kristensen

Dato : 23-09-02 18:02

De er ikke lette at hente ned, går megeeeeeet langsomt !!

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 18:17

Tom Kristensen wrote:

> De er ikke lette at hente ned, går megeeeeeet langsomt !!

Ja, men det er da okay, når det er gratis software, som er rigtig godt!
Synes du ikke?

Mvh Martin

Fra : Tom Kristensen

Dato : 24-09-02 09:23

Har langt om længe fået programmet hentet ned, men det vil ikke finde
min mobiltelefon, som er tilsluttet via kabel til com 2 porten...

Skriver i bunden"trying to connect handset "

De andre programmer jeg bruger via kabel har ingen problemer, nogle
forslag ?

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-09-02 12:37

Mange tak for forslagene.

Da jeg ikke har datakabel ville jeg lige høre om der slet ikke er mulighed
for infrarød forbindelse?

Venligst
Lasse