Audioslave - Stadig lige politiske?
Fra : Troels

Dato : 23-09-02 10:58

Hej
Er der nogen der har hørte demoerne fra Audioslave (da demoerne blev
indspillet hed de vist Civilian), der kan udetale sig om hvorvidt de stadig
er ligeså politisk engageret som da forsangeren hed Zack de la Rocha, eller
om det hovedsageligt var han der var skyld (måske et lidt forkert ord at
bruge) i den indgangsvinkel.

/Troels

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 12:27

No idea?

Audioslave-tracklisting:

01. "Cochise"
02. "Show Me How To Live"
03. "Gasoline"
04. "What You Are"
05. "Like A Stone"
06. "Set It Off"
07. "Shadow Of The Sun"
08. "I Am The Highway"
09. "Exploder"
10. "Hypnotize"
11. "Bring Em Back Alive"
12. "Light My Way"
13. "Getaway Car"
14. "The Last Remaining Light"

Udkommer 19/11.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 23-09-02 13:00

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
eller
> om det hovedsageligt var han der var skyld (måske et lidt forkert ord at

Nu har jeg ikke nærlyttet teksterne, men de er på ingen måde ligeså
himmelråbende naivt politiske som de gamle RAtM-tekster.
I øvrigt synes jeg, at demoen lyder meget lovende, og jeg glæder mig til at
høre, hvordan det endelige udspil kommer til at lyde.

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 13:03

On Mon, 23 Sep 2002 13:59:56 +0200, "Mads Lund"
<usenet@mads_fjerndetteher_lund.dk> wrote:

> [...]
>I øvrigt synes jeg, at demoen lyder meget lovende, og jeg glæder mig til at
>høre, hvordan det endelige udspil kommer til at lyde.

Der er ikke nogen der tilfældigvis stadig har et link til de demoer?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-09-02 13:16

"Mads Lund" <usenet@mads_fjerndetteher_lund.dk> wrote

> Nu har jeg ikke nærlyttet teksterne, men de er på ingen måde ligeså
> himmelråbende naivt politiske som de gamle RAtM-tekster.

Nå gudskelov, jeg husker stadig krampen i tæerne

Men musikken var nu ganske medrivende.

Ole Thomsen