Divine Divinity. Har nogen prøvet demo'en ~
Fra : Mercenary

Dato : 22-09-02 22:12

Er det bare mig eller er Divine Divinity bare en Diablo klon ??
Ikke et ondt ord om dét, kloner kan være sjove nok at spille.

Ville bare høre om der er nogen der har prøvet demo'en af spillet.
Hvad er jeres indtryk, er det værd at investere i ?
Diablo er ved at være lidt tyndslidt.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Mercenary

Dato : 22-09-02 22:22

Vil selvfølgelig også gerne høre fra dem der har den fulde version

Merc.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-09-02 10:24

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ville bare høre om der er nogen der har prøvet demo'en af spillet.
> Hvad er jeres indtryk, er det værd at investere i ?

Ja. Den stinker. Grafikken er ringer end Diablo 1. I hele taget virker
spillet
MEGET forældet. Hvis den var udkommet for max. 5 år siden, havde den
muligvis været interessant.

--
mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Jesper Barrit

Dato : 23-09-02 12:30

> Ja. Den stinker. Grafikken er ringer end Diablo 1. I hele taget virker
> spillet
> MEGET forældet. Hvis den var udkommet for max. 5 år siden, havde den
> muligvis været interessant.

Jeg er uening... jeg synes spillet er ret godt. Grafikken er fin, især til
et spil i den genre. Der er mere kød på quests, men man kan stadig gå rundt
og slagte ligesom i Diablo.

Det er selvfølgelig forskelligt fra person til person om spillet er pengene
værd, men få fat i demoen og prøv spillet. Der er meget spilletid i den,
hvilket gør det nemt at bestemme om spillet er noget man gider at købe.

Jesper Barrit