statusbar forsvinder i ie
Fra : Henrik

Dato : 22-09-02 22:10

Hej

Har et problem med at statusbar'en forsvinder i IE 6. Selvom jeg vælger
"statusbar" til under "view".

Så forsvinder den nogle gange - nogen gange forsvinder den så igen når man
får åbent et nyt vindue - det virker ret vilkårligt hvornår den gør det.

Det er bare så irriterende ..... har endda formateret pc, men den gør det
igen, bare ikke i lige så stor stil. Alle updates er installeret - Andre som
har samme problem eller kender en løsning?

Mvh Henrik

Bruger win xp med sp1.

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 22:14

Henrik skrev:

> Har et problem med at statusbar'en forsvinder i IE 6. Selvom jeg
> vælger "statusbar" til under "view".

Og du har prøvet denne her også:
<news:Xns927EEF786CDF8copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> ?

Madsen.