Sende en email som sms
Fra : Rasmus Weber

Dato : 23-02-01 02:30

Jeg mener at have hørt noget om at man kan sende email fra sin mobiltelefon
som en sms.
Hvordan gøres dette? (Med Sonofon)

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-02-01 02:44

"Rasmus Weber" <weberNOSPAM@we-st.dk> skrev
> Jeg mener at have hørt noget om at man kan sende email fra
> sin mobiltelefon som en sms. Hvordan gøres dette?

E-mail fra mobilen
http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/emailframobil.shtml

E-mail til mobilen
http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/emailtilmobil.shtml

Vh Mark

Fra : Rasmus Weber

Dato : 25-02-01 02:55

<snip>
Mark Beaumont <dkbeaumont@hotmail.com> wrote in message
| E-mail fra mobilen
| http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/emailframobil.shtml
|
| E-mail til mobilen
| http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/emailtilmobil.shtml
</snip>

Tak for hjælpen.

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk

Fra : ASC

Dato : 14-03-01 15:09

Taget fra SONOFONs homepage:

Hvis du skal sende til en e-mail adresse fra din mobiltelefon til f.eks.
Kundeservice@sonofon.dk, skal du gøre følgende:
Find menuen: Skriv besked
Start med e-mail adressen: Kundeservice@sonofon.dk
Lav ét mellemrum
Ønskes en overskrift, skriv den i parentes: (overskrift)
Skriv beskeden
Send den til 40 90 00 93
Beskedcentralnummer skal være +45 40 59 00 00
"Besked sendt som" skal være: tekst.
Hvis du skal sende en e-mail fra telefonen til en e-mail adresse, der
indeholder ´_´ (understregning/underscore), skal du i stedet bruge $.
Hvis din telefon ikke har @, kan du i stedet for bruge ..(to punktum).
Du kan ikke bruge æøå/ÆØÅ i e-mail adressen ved afsendelse fra
mobiltelefonen.
Det er kun overskriften, som må skrives i parentes. Hvis du anvender en
parentes midt i meddelelsen, slettes alt det, som står før parentesen.

mvh.

Aage

Rasmus Weber <weberNOSPAM@we-st.dk> wrote in article
<V0jl6.14886$TL6.799992@news000.worldonline.dk>...