MS Windows
briani 27239
Win2000 SP3 UK vs. SP3 DK.
Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 21:05

Davs,

Er der nogen som har en logisk forklaring på hvorfor den danske SP3
til Win2000 ikke opdaterer IE og OE, mens den engelske SP3 derimod
gør?

Dette er fra den engelske Win2000 SP3:
<http://home20.inet.tele.dk/freeeeware/oe-version.png>

Dette er fra min danske udgave:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/sp3_dk/ie_oe_sp3.png>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 02:57

Madsen skrev:

> Er der nogen som har en logisk forklaring på hvorfor den danske SP3
> til Win2000 ikke opdaterer IE og OE, mens den engelske SP3 derimod
> gør?

Nå, men er der så en eller flere i dette forum som pt. kører med den
danske Win2000 (Pro) med SP3 installeret?

Madsen.

Fra : Steen B

Dato : 25-09-02 17:39

On Wed, 25 Sep 2002 03:56:58 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Madsen skrev:
>
>Nå, men er der så en eller flere i dette forum som pt. kører med den
>danske Win2000 (Pro) med SP3 installeret?
ja jeg gør
/steen

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 17:44

Steen B skrev:

[Nogen som kører Win2000 DK SP3?]

> ja jeg gør

Ok.
Kan jeg lokke dig til at kigge hvilket versionsnummer Outlook
Express og Internet Explorer har på din installation?

Madsen.

Fra : Steen B

Dato : 25-09-02 18:55

On Wed, 25 Sep 2002 18:43:45 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Kan jeg lokke dig til at kigge hvilket versionsnummer Outlook
>Express og Internet Explorer har på din installation?

explorer har 6.0.2600.0000 og express har det samme.
jeg downloadede netvækskittet da jeg ikke ville gøre det online
/steen

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 20:02

Steen B skrev:

> explorer har 6.0.2600.0000 og express har det samme.

Okay. Så skal det sikkert være sådan.
Tak for svar. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 30-09-02 23:03

Madsen skrev:

> Er der nogen som har en logisk forklaring på hvorfor den danske SP3
> til Win2000 ikke opdaterer IE og OE, mens den engelske SP3 derimod
> gør?

Nå, nu er IE 6 SP1 til Win2000 endelig blevet tilgængelig på Windows
Update. Er ved at hente den nu og går ud fra at IE og OE så har det
samme versionsnummer som på WinXP SP1 når jeg er færdig.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/ie6sp1.png>

Madsen.