Double spoiler i Tv. Thelma & Louise [spoi~
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 22-09-02 19:46

To gange i løbet af denne uge har jeg hørt spoilers på tv, hvor det bliver
nævnt at Thelma & Louise slutter med at de kører ud over skrænten. Først i
Hvem Vil Være Millionær hvor Anders Lund Madsen siger at det er ligesom når
Thelma & Louise tager hinanden i hænderne og kører ud over skrænten, når de
skal satse på at svare rigtigt. Derefter i venner for livet, hvor Lasse
Spang Olsen skal forklare en film uden at sige titlen. Lidt pudsigt...
Lidt ærgeligt for dem der ikke har set filmen...

Andreas

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-09-02 21:27

Andreas Ohn-Andersen wrote:
> [...]
> Derefter i venner for livet, hvor Lasse Spang Olsen skal forklare en
> film uden at sige titlen. Lidt pudsigt... Lidt ærgeligt for dem

Hæhæ. Der er en tradition i sportstv om, at man siger noget med at "nu
kommer resultatet for kampen, der sendes senere i aften. Skru ned for lyden,
hvis I ikke vil høre det". Det vil nok blive noget mærkeligt noget, hvis man
skulle til at gøre det for spoilers, også. Og nok ikke altid lige praktisk.
Men nogle udsendelser om premierefilm kunne vist godt tænke sig bedre om.

/Nikolaj

Fra : Peter Holm

Dato : 24-09-02 06:28

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> [...]
praktisk.
> Men nogle udsendelser om premierefilm kunne vist godt tænke sig bedre om.

Nu er det jo sjældent, at en films essens ligger i slutningen. Hvis man
synes det ødeligger Thelma & Louise at kende slutningen, så synes jeg man
har fået for lidt ud af den film.
Peter

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 24-09-02 16:05

Det er da altid irriterende at få at vide hvordan en film slutter, ligemeget
hvor essensen er!

Andreas

Peter Holm <petersigerhej@stofanet.dk> skrev i