Situationsrapport fra Storebælt
Fra : Johnny Therkildsen

Dato : 22-09-02 19:34

Endnu en gang vil jeg tillade mig at skrive selv om det ikke er mig tilladt,
men min iver for at bringe positiv nyt er stor , idet det simpelhen er en
fornøjelse at opleve , hvordan et ekkolod med mange fisk ser ud og det er
ikke overdrevet der er simpelhen så mange fisk på loddet og op vil det gerne
et sildeforfang og vupti 5 torsk eller , hvilling de er ikke store men de
er der og der kommer naturligvis nogle som holder mål selv hvillinger på 35
til 40 cm samt flade en rødspætte på 1,4 kg samt flere skrubber deromkring
en enkelt havkat samt ikke at foeglemme bunddyr de er bestemt ikke uddøde i
storebælt ligeledes kan jeg oplyse at på Nyborg fjord er der fange rigtig
mange havørreder selv inde i havnen svømmer de langs skibsiden havkarusser
ligeså .
Angående fangstmetoder kan det oplyses at lige for tiden er orm det helt
eminente til det hele .
så alt i alt er der kun positiv nyt fra Storebælt.
Knæk og bræk.

Johnny Therkildsen
M/S Niros.
www.msniros.dk