MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adgang til reservedelslager
Fra : Jens Larsen

Dato : 22-09-02 19:24

Når jeg vil ind på www.hoyer-autodele.dk og vil bruge deres online-katalog
går det helt fint indtil jeg skal vælge bilmærke, så virker knapperne ikke
mere. Jeg har win 2000 .
hilsen Jens jens.larsen@tdcadsl.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 19:30

Jens Larsen skrev:

> Når jeg vil ind på www.hoyer-autodele.dk og vil bruge deres
> online-katalog går det helt fint indtil jeg skal vælge bilmærke,
> så virker knapperne ikke mere. Jeg har win 2000 .

Virker heller ikke her med WinXP SP1 og IE 6.0.2800.1106, men det
er ikke et Windows-problem, men derimod et browser-problem så Xfut
til <news:dk.edb.internet.software.browser>. Dette indlæg og svar
til det vil havne i browsergruppen i stedet.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 19:34

> [...]
> til <news:dk.edb.internet.software.browser>. Dette indlæg og svar
> til det vil havne i browsergruppen i stedet.

Hmm, det samme her..

Men ser da ud til at virke her...

Jeg fik fx dette frem:

Dine valg - klik på knapperne for at vælge igen!

eller søg frit i varernes beskrivelse

Opel
Kadett
El-dele
Generator

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 19:50

Bjarke Hansen skrev:

> Men ser da ud til at virke her...

Knapperne har slet ingen funktion her. Når du fører musen hen over
dem, så virker det som om at der overhovedet ikke er lavet et link
på dem og så kan man jo heller ikke bruge dem til noget.

Altså knapperne som markøren peger på her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/autodele.png>

Madsen.

Fra : Jens Larsen

Dato : 22-09-02 20:00

Kan det være noget med Norton ?

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 20:00

Jens Larsen skrev:

> Kan det være noget med Norton ?

Ja sørme så. Det er det her i hvert tilfælde.
Jeg har Norton Personal Firewall 2002 installeret og slår jeg den
fra, eller giver <www.hoyer-autodele.dk> frie tøjler, så virker
knapperne, men ellers ikke.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 21:12

> Ja sørme så. Det er det her i hvert tilfælde.
> Jeg har Norton Personal Firewall 2002 installeret og slår jeg den
> fra, eller giver <www.hoyer-autodele.dk> frie tøjler, så virker
> knapperne, men ellers ikke.

Hehe,, for den side du har vist på din homepage, virker altså her....

Men er det Norton 2002 eller 2003 du kører?

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 21:20

Bjarke Hansen skrev:

> Hehe,, for den side du har vist på din homepage, virker altså her....

Ja, det siger du jo. :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 21:32

> [...]

Hov, jeg var vist blind

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-09-02 06:01

Madsen skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
Virker heller ikke med zonealarm pro

--

Lars

Fra : Jens Larsen

Dato : 24-09-02 21:14

Tak skal i have, så mangler vi bare at hoyer også læser det

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-02 19:13

"Jens Larsen" <jens.larsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Tak skal i have, så mangler vi bare at hoyer også læser det

Det skal du ikke regne med, send dem evt. en mail.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 19:31

> Når jeg vil ind på www.hoyer-autodele.dk og vil bruge deres online-katalog
> går det helt fint indtil jeg skal vælge bilmærke, så virker knapperne ikke
> mere. Jeg har win 2000 .

Prøv at opdatere Internet Explorer...

Ser ud til at virke her...

godtnok er siden, ikke skide godt lavet.. Så det er nok en del fejl, hvis
man ikke bruger liiige den browser den er lavet til