er det?
Fra : Broxgaard

Dato : 22-09-02 18:51

Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
tis trænge...

er det nomalt??

//Broxgaard

Fra : Hariprasadh

Dato : 22-09-02 19:01

"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> skrev i en meddelelse
> Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
> tis trænge...
>
> er det nomalt??
>
> //Broxgaard

Nej, det er ikke helt normalt........

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-09-02 19:04

> "Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er ikke helt normalt........

Måske ikke - men sådan har jeg det nu også af og til.

Fra : Nette

Dato : 22-09-02 20:33

"Henrik Steen Larsen" wrote
> Måske ikke - men sådan har jeg det nu også af og til.

Me too.....Og hvem siger at Bronxgaard er en mand?*G*

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-09-02 20:34

Nette wrote:
> "Henrik Steen Larsen" wrote
>
> Me too.....Og hvem siger at Bronxgaard er en mand?*G*

det siger jeg*GG* kender ham inde fra kattegruppen
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Broxgaard

Dato : 23-09-02 16:00

> det siger jeg*GG* kender ham inde fra kattegruppen

Man kan heller snart ikke finde en gruppe hvor der ikke er en man kender
*GG*

//Broxgaard

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-09-02 19:47

[Nette | Sun, 22 Sep 2002 21:33:24 +0200]

>Me too.....Og hvem siger at Bronxgaard er en mand?*G*

Nemt, min søster har engang forklaret mig genske nærgående, at en pige
aldrig vil sige at hun onanerer, men altid at hun masturberer (hvis hun
gør det)...

Go figure...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Solveig

Dato : 24-09-02 07:45

On Mon, 23 Sep 2002 20:47:01 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Nemt, min søster har engang forklaret mig genske nærgående, at en pige
>aldrig vil sige at hun onanerer, men altid at hun masturberer (hvis hun
>gør det)...

Novra...så er jeg ikke en pige! Kan være jeg i virkeligheden hedder
Kurt og er langturschauffør *B*

Mvh
sun

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-09-02 19:06

[Solveig | Tue, 24 Sep 2002 08:44:49 +0200]

>Novra...så er jeg ikke en pige! Kan være jeg i virkeligheden hedder
>Kurt og er langturschauffør *B*

Håber det ikke; generelt set tror jeg at piger der hedder Sun er mere
interessante end langtidschauffører der hedder Kurt (til trods for at
jeg er bøsse) :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 25-09-02 05:04

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
>
> Håber det ikke; generelt set tror jeg at piger der hedder Sun er mere
> interessante end langtidschauffører der hedder Kurt (til trods for at

Lad du bare være *GGG*
Dengang du troede jeg hed Kurt og sagde jeg forestillede mig, at
en mand bedre kunne slikke pik ende en kvinde, gibbede det da
vist lidt i dig ikke? *GGG*
( Forføre en heterofyr )

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-09-02 20:42

[Henning | Wed, 25 Sep 2002 06:04:15 +0200]

>( Forføre en heterofyr )

Hehe, ja - når fyren er under en vis alder, er det en god fantasi.

Problemet hér var ikke så meget navnet "Kurt" der er ganske OK, men det
egentlige turn-off kom i persontypen: "langturschauffør" :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Sott

Dato : 27-09-02 21:22

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej Henning og René

> [...]
>
> Problemet hér var ikke så meget navnet "Kurt" der er ganske OK, men det
> egentlige turn-off kom i persontypen: "langturschauffør" :)

Nu stopper festen - min far hedder tilfældigvis Kurt og
er langturschauffør, og han er noget af det skønneste
*fnys*!

Tusinde hilsner
Søs, som futter til dk.snak.snik

Fra : sun^lady

Dato : 25-09-02 07:56

On Tue, 24 Sep 2002 20:06:24 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Håber det ikke; generelt set tror jeg at piger der hedder Sun er mere
>interessante end langtidschauffører der hedder Kurt (til trods for at
>jeg er bøsse) :)

Hvor er det da herligt at starte dagen med så flot en kompliment. Tak
for det *S*

*kys*
sun

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-09-02 20:43

[sun^lady | Wed, 25 Sep 2002 08:56:01 +0200]

>Hvor er det da herligt at starte dagen med så flot en kompliment. Tak
>for det *S*

Anytime :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-09-02 23:27

Broxgaard wrote:

> Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
> tis trænge...
>
> er det nomalt??

Det vil jeg tro..... Det er en af de mekanismer som jeg ikke går så højt
op i.

Jeg kan forestille mig, at det er noget med, at man har spændt i
muskulatoru omkring blæren i forbindelse med udløsningen. Og nu hvor
muskulaturen omkring blæren slapper af, så vil blæren altså bare gerne
tømmes.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-09-02 19:46

[Broxgaard | Sun, 22 Sep 2002 19:50:42 +0200]

>Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
>tis trænge...
>
>er det nomalt??

Det tror jeg; jeg har det i hvertfald nogen gange på samme både - både
ved onani og sex.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Flemming

Dato : 23-09-02 20:02

On Sun, 22 Sep 2002 19:50:42 +0200 "Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
> tis trænge...
>
> er det nomalt??

ud fra min erfaring så er det ganske notmalt!

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Flemming

Dato : 23-09-02 20:28

On Mon, 23 Sep 2002 21:01:53 +0200 Flemming <culture@post3.tele.dk>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> ud fra min erfaring så er det ganske notmalt!

Ups, normalt

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-02 16:44

Flemming skrev:

> ud fra min erfaring så er det ganske notmalt!
>
> Mvh

Også min

Tomas

Fra : lowlife

Dato : 29-09-02 01:04

"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> wrote in message news:<3d8e02e4$0$62710$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Mange mange når jeg har onanere og jeg har fået udløsning bliver jeg mega
> tis trænge...
>
> er det nomalt??
>
> //Broxgaard

Hejsa!

Ja, det tror jeg nu nok det er... Det kaldes i folkemunde en
"vandpik".

For mig viser det sig ved, at jeg lettere får ståpik når min blære har
indhold. Under de rette omstændigheder er jeg i stand til at få nogle
mega orgasmer når blæren er stimuleret (ikke fyldt), hvilket
naturligvis altid resulterer i at jeg skal tisse bagefter.

Som en biting kan jeg nævne, at jeg er god til at holde mig når jeg
skal tisse. Det kan jeg faktisk gøre i timevis, noget der kræver
øvelse, hvilket jeg har masser af.

Håber mit svar kan bruges...

Hilsener,

P.