gæt en båd
Fra : lassehøjby

Dato : 23-09-02 03:59

jeg købte denne båd i foråret. jeg har bare det problem at jeg ikke
rigtigt
har fået af vide hvilken slags eller mærke, baad det er. så jeg ville hoere
om
der er nogen af jer der kan hjaelpe mig her. (billedet af baaden er
attachet)
Desuden ville jeg da også høre hvor meget i synes den er værd. da jeg har
brugt meget tid på at gøre den istand igen.

mvh Lasse

http://192.168.1.3/AR/baad1.JPG

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-09-02 19:48

Isang tao pinangalanan lassehøjby nagsulat :

>jeg købte denne båd i foråret.
klip

>http://192.168.1.3/AR/baad1.JPG
Kan du ikke komme med en offentlig URL?
Den du har sendt er på din egen maskine og kan ikke ses af andre.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 22-09-02 20:58

"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote in message
> Isang tao pinangalanan lassehøjby nagsulat :

> klip

> Kan du ikke komme med en offentlig URL?
> Den du har sendt er på din egen maskine og kan ikke ses af andre.

<ahem!>

http://62.242.117.169/AR/baad1.JPG

Man må godt kigge i headeren, ikke?

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-09-02 21:18

Isang tao pinangalanan Rasmus Hayseed nagsulat :

>"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote in message
klip

><ahem!>
>
>http://62.242.117.169/AR/baad1.JPG
>
>Man må godt kigge i headeren, ikke?

Så sku´da faen også...

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-09-02 23:34

> <ahem!>
>
> http://62.242.117.169/AR/baad1.JPG
>
> Man må godt kigge i headeren, ikke?

Ikke forstået, jeg kan ikke få den side frem.

Hilsen Jørgen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 22-09-02 23:36

"Jørgen Nielsen" <noemail@nospam.dk> wrote in message

> Ikke forstået, jeg kan ikke få den side frem.

Det er fordi han har slukket sin computer. Prøv igen en anden gang...

Fra : lassehøjby

Dato : 24-09-02 05:32

det må i sq undskylde gutter(inder). jeg ved ikke, jeg kom vist til at
slukke serveren! sorry, siden skulle være oppe nu igen!
Så gæt lige videre! tak

mvh
lasse

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 23-09-02 22:16

"lassehøjby" <nothingtodo@hotmail.com> wrote in message
> det må i sq undskylde gutter(inder). jeg ved ikke, jeg kom vist til at
> slukke serveren! sorry, siden skulle være oppe nu igen!

Den addresse du gav (der starter med 192.168) er reserveret til private
netværk og kan ikke bruges.

Man du kan se båden her:

http://idepro.adsl.dk/baad1.jpg

Fra : lassehøjby

Dato : 24-09-02 23:20

jeg aner ikke hvad der sker. Men tak for rettelsen, Rasmus! Jeg roder selv
meget med netværk, unix, programmering osv. Så det er virkeligt pineligt at
jeg lavede den fejl :(
det kunne måske skyldes stress, men undskyld de to pinelige fejl! ;(
her er den også: http://62.242.117.169/AR/baad1.JPG
mvh
Lasse