Hej
Hvis jeg skal gå i detaljer, kan jeg sige at der i Aalborg blev indleveret
et kamera med en fejl, ikke en man opdagede med det samme, men den var der,
det blev ombyttet med et smil, og blev derefter sat op på hylden igen. Da
min kammerat, som arbejde i forretningen spurgte om det ikke skulle til
reparation, var svaret
"vi ser lige om det bliver opdaget næste gang". Han arbejder der ikke mere.
Den forsikring du nævner findes ikke !
Og jeg kan for øvrigt fylde gruppen med indlæg om føromtalte biks, der kan
få jeres tæer til at krumme, men slut herfra om jap foto.
--
Venlig hilsen / Best regards
Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk
Køb og salg af brugt fotoudstyr:
www.analogfoto.dk
Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?
"Ib Frederiksen" <black.hole@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
news:3d8f4330$0$62697$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Og til dem der er imponeret over at man kan få bytte et kamera man har
> haft
> > i 3 måneder, til en anden model, så tænk lige på, om det kamera man får
er
> > returneret af en anden, og derved er et der har været solgt flere gange,
> > måske tabt eller har fået fugt !
>
> Nå, men det var så mig, så jeg vil gerne lige forsvare denne. Jeg oplevede
> det altså som en service, og jeg kan ikke se at du har belæg for at påstå,
> at den service er givet på andres bekostning. Du ved ikke hvad der er sket
> med det kamera jeg returnerede. Måske har Japan en bagud forsikring, der
> sikrer dem et beløb, eller måske er det solgt brugt, eller som demomodel.
> Der var en ridse i så det er 100% ikke blevet solgt som nyt.
>
> /Ib
>
>