Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Japan foto lyver stadig
Fra : CeeCee

Dato : 22-09-02 18:27

Den kære Internetchef for Japan Photo, Søren Engelbrecht, løj da han postede
at alle forretninger nu var informeret, og bedt om at fjerne skiltet til
Canon G2 hvor prisen var angivet til en førpris på 12.500.

Var lige forbi Japan foto´s forretning lørdag omrkring lukketid - da var
skiltet stadig i vinduet.

Og lur mig om ikke de havde solgt det Canon de havde stående. Jeg synes i
burde skamme jer.

Og til dig Søren - du behøver ikke engang kommentere dette indlæg for jeg
kan ikke tage dine ord for pålydende.

Istedet vil jeg slå et slag for at potientielle kunder til jeres butik,
informeres om jeres ublu pris-politik jvnf dette indlæg. Tja og man kunne
sikkert også slå på tromme om jeres mangel på service og elendig
billedekvalitet.

CeeCee
,

Fra : J@N

Dato : 22-09-02 20:12

"CeeCee" <kamisur@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon G2 hvor prisen var angivet til en førpris på 12.500.
>
> Var lige forbi Japan foto´s forretning lørdag omrkring lukketid - da var

Så så rolig nu, det er muligt alle forretninger var informeret, men det er
ikke sikkert de har taget affære og fjernet skiltet. At beskylde Søren
Engelbrecht for lyve er lige stærkt nok, med mindre du ved han ikke har
informeret ud.

mvh.

Jan

(Har ingen "aktier" i Japan Photo, har aldrig handlet der).

Fra : U. Pedersen

Dato : 22-09-02 21:15

CeeCee skrev:

> [...]
>informeres om jeres ublu pris-politik jvnf dette indlæg. Tja og man kunne
>sikkert også slå på tromme om jeres mangel på service og elendig

Ja, jeg kan kun undre mig, at du gidder bruge dit krudt på en
forretning du ikke gidder handle med
Der er vist lidt Hr. Betjent over dig, not

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : max

Dato : 23-09-02 07:53

> Ja, jeg kan kun undre mig, at du gidder bruge dit krudt på en
> forretning du ikke gidder handle med
> Der er vist lidt Hr. Betjent over dig, not
> mvh
> U.P.

U.P. - Du ligner en glad mand - smilies all over.. Så det er
svært at gennemskue hvad din egen holdning er - CeeCee
har en holdning til markedsførings etik, og som det engagerede
menneske han er, prøver han at afsløre den manipulation der
foregår.. Så jeg undrer mig mere over at du bare lader ham
hænge til tørre istedet for at bakke op omkring hans indsats..
mvh max

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-09-02 09:10

max wrote:

> ..cut...... Så jeg undrer mig mere over at du bare lader ham
> hænge til tørre istedet for at bakke op omkring hans indsats..

Det undrer ikke mig, for emnet er næsten så off-topic som det kan blive,
snak om forbrugerspørgsmål hører hjemme i news:dk.forbruger.

FUT

Fra : Langgaard

Dato : 23-09-02 09:54

Hej

Konceptet var fra starten bygget op på småsvindel og parallelimport med
dårlig, eller slet ingen service, flinke unge mennesker der smiler (de kan
ikke andet) og en god portion reklame !

Og til dem der er imponeret over at man kan få bytte et kamera man har haft
i 3 måneder, til en anden model, så tænk lige på, om det kamera man får er
returneret af en anden, og derved er et der har været solgt flere gange,
måske tabt eller har fået fugt !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 23-09-02 17:39

> [...]
> returneret af en anden, og derved er et der har været solgt flere gange,

Nå, men det var så mig, så jeg vil gerne lige forsvare denne. Jeg oplevede
det altså som en service, og jeg kan ikke se at du har belæg for at påstå,
at den service er givet på andres bekostning. Du ved ikke hvad der er sket
med det kamera jeg returnerede. Måske har Japan en bagud forsikring, der
sikrer dem et beløb, eller måske er det solgt brugt, eller som demomodel.
Der var en ridse i så det er 100% ikke blevet solgt som nyt.

/Ib

Fra : Langgaard

Dato : 23-09-02 18:40

Hej

Hvis jeg skal gå i detaljer, kan jeg sige at der i Aalborg blev indleveret
et kamera med en fejl, ikke en man opdagede med det samme, men den var der,
det blev ombyttet med et smil, og blev derefter sat op på hylden igen. Da
min kammerat, som arbejde i forretningen spurgte om det ikke skulle til
reparation, var svaret
"vi ser lige om det bliver opdaget næste gang". Han arbejder der ikke mere.

Den forsikring du nævner findes ikke !

Og jeg kan for øvrigt fylde gruppen med indlæg om føromtalte biks, der kan
få jeres tæer til at krumme, men slut herfra om jap foto.

--
Venlig hilsen / Best regards