MS Windows
briani 27239
Vedr. Camilla Sørensen
Fra : Jan

Dato : 22-09-02 18:36

Hej med jer

Jeg vil bare sige, at Camilla holder en fridag imorgen mandag, da Caroline
er syg og jeg derfor er hjemme med hende alligevel.

Rigtig god arbejdslyst til jer alle

Mvh

Pia og Jan

Fra : Christian H

Dato : 22-09-02 18:41

"Jan" <jan@surfmail.dk> wrote in message
> Hej med jer
>
> Jeg vil bare sige, at Camilla holder en fridag imorgen mandag, da
Caroline
> er syg og jeg derfor er hjemme med hende alligevel.

God bedring, synes også jeg selv er ved at få noget!

> Rigtig god arbejdslyst til jer alle

Tak lige i måsen!

Christian H

Fra : Peter

Dato : 22-09-02 20:32

Ja ja - så må vil jo klare det selv.... hrmf
Peter

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-02 18:41

Jan skrev:
> [...]
>
> Jeg vil bare sige, at Camilla holder en fridag imorgen mandag, da
> Caroline er syg og jeg derfor er hjemme med hende alligevel.

Æv hvem skal så svare her i gruppen?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : preben nielsen

Dato : 23-09-02 17:06

"Jan" <jan@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da Caroline
> er syg og jeg derfor er hjemme med hende alligevel.

Jamen tak for det

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 23-09-02 18:09

preben nielsen skrev:
> "Jan" <jan@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen tak for det

Nogen som ved om Camilla er her i morgen?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-02 18:40

Henning Lund wrote:

> Nogen som ved om Camilla er her i morgen?

Jeg gider i hvert fald ikke tage slæbet for hende mere. Er hun her ikke
i morgen, får alle spørgsmålene lov til at hænge i luften til hun kommer
tilbage!

(Nu kan vi vist ikke koge mere suppe på den)

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 18:57

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbage!
>
> (Nu kan vi vist ikke koge mere suppe på den)

Nu er det ikke for at 'snage'! Men hvad fejler Camilla?
Det er vel ikke noget alvorligt? Smitter det? Eller er det
bare dødligt? Men, HVIS hun ikke er her inden onsdag,
så gider jeg altså ikke mere! Det er bare for DÅRLIGT! Basta!!!!
--
/DonE

Fra : Repost

Dato : 25-09-02 12:17

> [...]
Caroline
> er syg og jeg derfor er hjemme med hende alligevel.

Tror det kræver man ved hvem de tre personer er før man kan drage en
konklusion på hvorfor de alle 3 tilsyneladende er hjemme og derfor ikke kan
være her.

Umiddelbart lyder det som en meddelelse til børnehaven om at Camilla holder
fri fordi hendes mor Caroline er syg og Jan derfor er hjemme hos hende
(Caroline).

Men er det her en børnehave ?

Repost.

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-09-02 12:37

Når du nu spørger så direkte: NEJ!

Det ligner bare til forveksling.

--
Jens

If I have offended anyone, then the day was not wasted!