matematik
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 22-09-02 17:34

hvor kan jeg søge hjælp til matematik og fysik på universitetsniveau... er
det i denne nyhedsgruppe eller findes der en specifik?? (kunne ikke selv
finde nogen bedre)

venligst
kasper

Fra : Michael Knudsen

Dato : 22-09-02 17:48

On Sun, 22 Sep 2002 18:34:07 +0200, Kasper Meldgaard wrote:

> hvor kan jeg søge hjælp til matematik og fysik på universitetsniveau...
> er det i denne nyhedsgruppe eller findes der en specifik?? (kunne ikke
> selv finde nogen bedre)

Det kan du roligt gøre her! Jeg er selv matematikstuderende, og jeg ved,
at der er mange andre matematikere her.

/Michael Knudsen

Fra : Søren Emig

Dato : 23-09-02 23:00

"Michael Knudsen" <knudsen@imf.au.dk> wrote in message

> Det kan du roligt gøre her! Jeg er selv matematikstuderende, og jeg ved,
> at der er mange andre matematikere her.

Uha pas nu på at du ikke kommer OT

Fra : Rasmus Villemoes

Dato : 03-12-02 19:26

Michael Knudsen <knudsen@imf.au.dk> writes:

> Det kan du roligt gøre her! Jeg er selv matematikstuderende, og jeg ved,
> at der er mange andre matematikere her.
>
> /Michael Knudsen

Tjah, bevis det! [og god fornøjelse med browseren]

/Rasmus