Hej Mikael
Jeg har det samme problem som dig. Efter mange forgæves forsøg, spurgte jeg
forhandleren om det kunne være telefonen der var noget galt med. Han gav mig
lov til at prøve min opsætning på hans private tlf, da de ikke havde nogen
hjemme.
Jeg kom igennem i første forsøg.
Det eneste forhandleren kunne tilbyde var at sende den på værksted, men
havde ikke nogen forklaring på hvad der kunne være galt.
Mvh
Palle
prk@it.dk
"Mikael" <brix@grin.dk> skrev i en meddelelse
news:3d8deba3$0$66769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hejsa, jeg ved godt at tråden har været oppe at vende før, men jeg kan
> stadig ikke få konfigureret min telefon til at hente/sende mails.
>
> jeg har en adsl linje ved tdc, jeg ringede og snakkede med dem, for at
sikre
> at jeg kunne hente mails via den konto, ham jeg snakkede med kunne ikke se
> noget problem i det.. han gav mig følgende tlf. nummer til
dataforbindelsen:
> 21210000..
>
> så har jeg fuldt guiden på
http://www.bjargum.dk
> datakonto:
>
> navn: tdc gsm
> tlfnr: prøvet både 21210000 og 38161737
> brugernavn: mit brugernavn
> password: mit password
> anm. om passw: nej
> datahastighed: 9,6
> opkaldstype: ISDN
> DNS adresse: 196.162.146.9
>
> Emailkonto:
>
> tilslut vha.: tdc gsm
> protekol: POP3
> ing. server: mail.tele.dk
> ing. port: 110
> postkasse: mit brugernavn
> password: mit password
> udg server: mail.tele.dk
> udg port: 25
> emailadresse: min emailadresse
> søgeinterval: fra
>
> når jeg siger send og modtag, ringer den op - forbinder - kontrollere -
> ingen forbindelse til serveren!
>
> hvad gør jeg galt..?
>
> Mvh Mikael
>
>
>