T65 fra Wanna-save: Hvilken farve?
Fra : Morten

Dato : 22-09-02 15:16

Hvis jeg bestiller en T65 nu, hvilken farve er den så? Og har man
mulighed for at have indflydelse på dette valg?

--
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-09-02 20:07

Morten skrev:

>Hvis jeg bestiller en T65 nu, hvilken farve er den så?

Blå (med lidt tone af lilla).

>Og har man mulighed for at have indflydelse på dette valg?

Nej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Morten

Dato : 25-09-02 18:33

Lasse Hedegaard skrev:

> Blå (med lidt tone af lilla).

Forkert. Gul.

--
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-09-02 18:57

Morten skrev:

>Forkert. Gul.

Forkert. Du kan slet ikke bestille.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Ovi

Dato : 26-09-02 07:55

Lasse Hedegaard skrev:

> Forkert. Du kan slet ikke bestille.

OK, mit svar var baseret på viden fra 24/9. Jeg kan se at det er ændret
siden. Men folk som har bestilt lige omkring den dato kan forvente gule
telefoner.

--
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-02 10:01

Morten Ovi skrev:

>OK, mit svar var baseret på viden fra 24/9. Jeg kan se at det er ændret
>siden. Men folk som har bestilt lige omkring den dato kan forvente gule
>telefoner.

Jeg prøvede sådan set blot at fortælle, at jeg mener det er uhøfligt
at råbe "forkert" efter folk, næsten efterfulgt af "forkert-lyden" fra
Lykkehjulet.

Som dit svar, så var mit rigtigt - på et tidspunkt. Det er i øvrigt
muligt at få akkurat det samme tilbud på http://www.tele-k.dk/.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Randi

Dato : 23-09-02 04:54

den der annonceres nu er gul
men du kan bytte mig med - for i sidste uge var den blå - den fik jeg.
mvh
randi