mafia: Moonlightning, the bank heist: sidd~
Fra : danni plougmann

Dato : 22-09-02 15:23

jeg har problemmer med den mission 19 hvor man sammen med pauile skal røve
en bank.

jeg har skudt alle vagterne og fundet nøglen til pengeskabet i managerens
skab.
i kælderen er der 2 jernlåger jeg ikke kan åbne.

hvad skal jeg så nu???

/mvh danni plougmann

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 22-09-02 15:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> skab.
> i kælderen er der 2 jernlåger jeg ikke kan åbne.

Hint: Prøv at kigge bag skrænkerne i kundeområdet.

Mvh. Jacob

Fra : danni plougmann

Dato : 22-09-02 19:10

tak for hjælpen
nu har jeg lige gennemført spillet og der er stadig en masse biler der ikke
er unlocket endnu hvordan gør jeg det.
skal bilerne findes tjenes med freeride eller??

freeride extrem blev åbnet

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 23-09-02 13:38

> [...]
ikke
> er unlocket endnu hvordan gør jeg det.
> skal bilerne findes tjenes med freeride eller??

Det var så lidt :)

Er 99% sikker på at de resterende biler skal unlockes i freeride og freeride
extreme.

Mvh. Jacob