Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal jeg vælge?
Fra : \(7000\) DHS

Dato : 22-09-02 15:17

Jeg står overfor at skulle have et digitalkamera. Indtil for nylig var jeg
ikke i tvivl om at det skulle være Nikon`s Coolpix 2000 men nu har jeg netop
set at der findes et HP Photosmart 320 i samme prisklasse. De kan nogenlunde
det samme men HP har en 4x digitalzoom hvor Nikons "kun" er på 3x.

Nogen der har efaringere med nogle af disse kamera og som kunne fortælle om
plusser og minusser.

Dennis

Fra : Stig Kjøller

Dato : 22-09-02 15:52

Hej 7000

Jeg har et HP 612 og er overmåde tilfreds med det, det er betjeningsvenligt
og tager skarpe billeder. Du spørger til HP fordi det har større digital
zoom. Glem alt om digital zoom, det er ikke en dyt værd. Digital zoom kan du
lave på din computer bagefter, det er optisk zoom det drejer sig om, det er
ægte zoom.
Stig