Validering af side med javascript?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 22-09-02 14:22

Hejsa NG,

Jeg har en hjemmeside, der er kodet efter XHTML1.0. Siden kan imdilertid
ikke validere med mit javascript - fejlen er de tre semikolon i for-løkke
betingelsen. Her er scriptet som er indlejret i HEAD:
<script type="text/javascript">

var cachedImages=new Array();

function loadImages(){

for (i=0;i<loadImages.arguments.length;i++){

cachedImages[i]=new Image();

cachedImages[i].src=loadImages.arguments[i];

}

}

</script>

Hvordan ændres dette til valid kode?

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 23-09-02 06:42

Tonni Aagesen wrote:

> Jeg har en hjemmeside, der er kodet efter XHTML1.0. Siden kan imdilertid
> ikke validere med mit javascript

Sørg altid for at have kommentarer rundt om selve JavaScript-koden:

<script type='text/javascript'>
   <!--
   function test() {
      goerNoget();
   }
   // -->
</script>

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 23-09-02 11:42

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.email@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> Sørg altid for at have kommentarer rundt om selve JavaScript-koden:

[klip]

Der var den... takker :)

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>