"Kontakter-billede" på T68i
Fra : Eliasen

Dato : 22-09-02 13:15

Det har hele tiden været min antagelse, at tilføjelsen af et billede til en
kontakt i telefonbogen, ville få selvsamme billede til at dukke op på
skærmen ved opkald fra den pågældende kontakt. Jeg synes imidlertid ikke, at
det er tilfældet. Har jeg antaget eller indstillet noget forkert?

--
Eliasen

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-02 14:54

"Eliasen" <FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> det er tilfældet. Har jeg antaget eller indstillet noget forkert?

Indstillet forkert

/Thomas.

Fra : Eliasen

Dato : 22-09-02 15:24

> Indstillet forkert

Uddyb venligst!

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-02 18:54

> Uddyb venligst!

Skal jeg forklare dig hvordan man gør? Du kan da læse manualen....

Nå, her kommer det:

-Vælg telefonbog
-Håndter kontakt
-Rediger kontakt
-Vælg person
-Rediger billede
-Vælg billede

/Thomas.

Fra : Eliasen

Dato : 22-09-02 19:04

> Skal jeg forklare dig hvordan man gør? Du kan da læse manualen....
>
> Nå, her kommer det:
>
> -Vælg telefonbog
> -Håndter kontakt
> -Rediger kontakt
> -Vælg person
> -Rediger billede
> -Vælg billede

Ak, den tur havde jeg været igennem, men det virker sgu ikke for mig! Jeg
havde læste manualen - mere end én gang! :)

Tak for forsøget.

--
Eliasen

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-02 19:07

> Ak, den tur havde jeg været igennem, men det virker sgu ikke for mig! Jeg
> havde læste manualen - mere end én gang! :)
>
> Tak for forsøget.

Prøv med en anden person, og få vedkommende til at ringe til dig.

Jeg har aldrig haft problemer med billeder og ringetoner.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-09-02 12:17

"Eliasen" <FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>skærmen ved opkald fra den pågældende kontakt. Jeg synes imidlertid ikke, at
>det er tilfældet. Har jeg antaget eller indstillet noget forkert?

Billedet skal vises som baggrund i den popup box, som vises, når der er
et opkald. Får du vist telefonnr/navn? Hvis ikke vil du heller ikke få
billedet op.

Jeg har billede på nogle af mine kontakter - og det virker fint. De
billeder jeg bruger er alle i .gif formatet. Jeg har ikke prøvet med
.jpg, så det kunne være problemet. Det kunne måske også være størrelsen.
Jeg bruger nogel som kan bruges som baggrund (101x80), men popup-boxen
er lidt mindre.

Peter