MS Windows
briani 27239
Problemmer med MSN Messenger
Fra : Michael Birkmose

Dato : 22-09-02 13:38

Hej!

Jeg kører windows 2000 og har et problem med MSN.
Jeg har installeret MSN messenger, og det er kun kontoen Administrator der
kan køre det? Brugerere med status "bruger" kan ikke køre det. Jeg har
kigget på rettighederen og brugere har fint rettigheder til at køre MSN. Men
når jeg starter det kommer der ikke noget frem. Det mystiske er hvis jeg
oprettet en bruger med administrator rettigheder, så kan denne heller ikke
køre det? Jeg har det samme problem på to forksellige maskiner, og det er
kun med MSN Messenger?

Det meget mystiske er at hvis jeg opretter en bruger, som superbruger så kan
vedkommende godt køre programmet?. Men som førnævnt så kan brugere med
administrator rettigheder det ikke?

Mvh

Michael