Kan ikke udgive
Fra : Thomas

Dato : 23-02-01 00:05

Hej

Er der en venlig sjel der vil hjælpe en nybegynder ??

Jeg har lavet en hjemmeside i FP 2000.
Så vil jeg udgive den på http://home19.inet.tele.dk/andersen5/
Men når jeg prøver i FILER menuen,og UDGIV WEB-STED.....
så for jeg følgende besked:

Frontpage-serverudvidelser er ikke installeret på den server, du udgiver på.
Serveren understøtter derfor ikke udgivelse via HTTP.
Hvis du vil forsætte udgivelsen skal du angive en ard.der bruger FTP

Kan det være rigtigt at teledk.ikke har en sådan server ?????

Venlig hilsen

Thomas Andersen

Fra : jopa

Dato : 23-02-01 11:15

Thomas skrev .bla

> Jeg har lavet en hjemmeside i FP 2000.
> Så vil jeg udgive den på http://home19.inet.tele.dk/andersen5/

Du skal bruge et FTP program til at oploade dine sider med.
Bruger selv Win comander som kan anbefales.Der findes andre bla CuteFTP tror
jeg det hedder.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 14:40

Fri, 23 Feb 2001 11:15:03 +0100, skrev "jopa" <j@jp-web.dk>:

>Du skal bruge et FTP program til at oploade dine sider med.
>Bruger selv Win comander som kan anbefales.Der findes andre bla CuteFTP tror
>jeg det hedder.

Der skulle da vist ikke være noget i vejen for at bruge FP til at
uploade med, der skal da bare angives den ftpadresse, som du alligevel
skal bruge i et ftpprogram.

Og den er jo oplyst i de oplysninger, som man har fået fra
TeleDanmark.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : jopa

Dato : 23-02-01 15:14

Knud Gert Ellentoft skrev bla..

Der skulle da vist ikke være noget i vejen for at bruge FP til at
> uploade med, der skal da bare angives den ftpadresse, som du alligevel
> skal bruge i et ftpprogram.

Nej men der er tilsyneladende en del der bøvler med oploadning via
FrontPage, så hvis de ikke bruger Extensions ville jeg da selv foretrække et
FTP Program.
Blot et forslag.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 23-02-01 17:20

> Der skulle da vist ikke være noget i vejen for at bruge FP til at
> uploade med, der skal da bare angives den ftpadresse, som du alligevel
> skal bruge i et ftpprogram.
Hvilke funktioner, ud over FP's tæller, er ikke til rådighed når man
lægger sine FP-sider på en server uden FPekstensions ?

Og lige et tillægsspørgsmål:
Hvad er forskellen på HTTP og FTP ?

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 22:34

Fri, 23 Feb 2001 17:20:28 +0100, skrev "John Frandsen"
<john@talent.dk>:

>Hvilke funktioner, ud over FP's tæller, er ikke til rådighed når man
>lægger sine FP-sider på en server uden FPekstensions ?

Nogen af formmailfumktionerne, men det kan en der kender FP bedre end
jeg gør kan svare på.

Jeg bruger stort set ikke FP.

>Og lige et tillægsspørgsmål:
>Hvad er forskellen på HTTP og FTP ?

http: hyper text transfer protocol
ftp: file transfer protocol

Egentlig er http beregnet til at se hjemmesider med, men man kan dog
også bruge det til at sende og hente filer med.

Ftp er beregnet til, som navnet siger, at transportere filer med.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-01 16:08

Du skal angive den ftp server du har fået opgivet fra TDC i stedet for
http adressen.